فعلا خبری از پرداخت عیدی كارمندان نیست :             در حالی كه وزیر اقتصاد ...



 

 

 

فیلم پشت در خبری نیست , پشت در خبری نیست , پرداخت عیدی کارکنان

 

 

 

در حالی كه وزیر اقتصاد از پرداخت عیدی 318 هزار تومانی كارمندان تا پایان هفته گذشته خبر داده بود این رقم هنوز به حساب كاركنان دولت واریز نشد.

به گزارش فارس، شمس‌الدین حسینی شنبه گذشته 16 بهمن در حاشیه همایش روز جهانی گمرك از پرداخت عیدی 318 هزار تومانی كارمندان تا پایان هفته خبر داده بود كه با پیگیری‌های فارس این رقم هنوز به حساب كارمندان دولت پرداخت نشده است.

در همین زمینه یك مقام مسوول در خزانه‌داری كل كشور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در مورد پرداخت عیدی كارمندان دولت گفت: عیدی كارمندان دولت مطابق مصوبه دولت رقم 318 هزار تومان است كه اعتبار بودجه آن، از جانب خزانه‌داری كل كشور به دستگاه‌های دولتی كه تقاضا كرده‌اند، در هفته گذشته پرداخت شده است.

این مقام در پاسخ به این پرسش كه آیا عیدی از سوی دستگاه‌های اجرایی به كارمندان پرداخت شده گفت: مسائل اجرایی بین دستگاه دولتی و بانك مركزی باید پیگیری شود كه قاعدتا باید عیدی به حساب كارمندان واریز شده باشد.

در این رابطه روابط عمومی‌وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز با تایید این خبر اعلام كرد: منابع اعتبار برای عیدی كارمندان دولت در مورد دستگاه‌هایی كه از خزانه‌داری كل كشور درخواست كرده باشند، هفته پیش از سوی خزانه به حساب دستگاه واریز شده است..../تحلیل:عصرایران


ویدیو : فعلا خبری از پرداخت عیدی كارمندان نیست