غذای شاهانه روی ناهارخوری های لوکس! : برای تزیین میز ناهارخوری در هنگام مجالس ...


برای تزیین میز ناهارخوری در هنگام مجالس و مهمانی ها می توانید با استفاده از مجسمه و اکسسوری، پارچه های رومیزی گران بها و گل های طبیعی در گلدان های لوکس، حیات و سرزندگی را به دکوراسیون اتاق وارد کنید. وب سایت چیدانه: برای تزیین میز ناهارخوری در هنگام مجالس و مهمانی ها می توانید با استفاده از مجسمه و اکسسوری، پارچه های رومیزی گران بها و گل های طبیعی در گلدان های لوکس، حیات و سرزندگی را به دکوراسیون اتاق وارد کنید.

غذای شاهانه روی ناهارخوری های لوکس!

لوکس ترین رستوران های تهران در دورادو , ساختمان لوکس , غذای ایرانی

اتاق ناهارخوری بدون شک یکی از مهم ترین مکان های خانه برای دورهم بودن و لذت بردن اعضای خانواده و مهمانان است. در نتیجه باید در طراحی دکوراسیون اتاق ناهارخوری وقت و توجه زیادی را صرف کرد و این امر بادقت فراوان و صرف زمان میسر خواهد بود. این مکان می تواند با لوازمی شیک مانند میز و صندلی ناهارخوری لوکس و دکوری های دیواری زیبا، دکوراسیونی چشم گیر با کاراکتر مخصوص بخود را داشته باشد. در این مطلب با چیدانه همراه باشید تا راز و رمزهای یک غذاخوری لوکس را مرور کنیم...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



هنر بانوی خوش سلیقه ایرانی در تزیین غذا

تهیه غذای فارسی , لوکس , رستوران های لوکس در تهران

صفحه اینستاگرام روژان را که باز می‌کنی ضعف می‌کنی از دیدن آن همه غذاهای خوش رنگ و لعابی که عکس‌شان آنجا هست. از همان لحظه اول هم متوجه می‌شوی که روژان حسابی از انجام دادن این کار لذت می‌برد؛ چون می‌شود نظم، ترتیب و وسواسی که برای تزیین غذا‌ها و حتی چیدمان آنها که برای گرفتن عکس‌ها به خرج داده را با همان نگاه اول متوجه شد. بیایید با هم چرخی در صفحه اینستاگرام روژان بزنیم و از ایده‌های او برای تزیین غذاها استفاده کنیم؛ البته به غیر از ایده‌های تزیین غذا در این صفحه اینستاگرام روژان هم می‌توانید کلی هم دستورهای غذایی جدید یاد بگیرید.با چیدانه تا انتهای این مطلب همراه باشید تا با هم با تفکرات روژان بیشتر آشنا شویم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



خانه های ایرانی که به سبک سال ۲۰۱۶ دکور شدند!

غذای ساده , غذای خانگی , میز ناهارخوری

رنگ های پاستلی سال ۲۰۱۶ آنقدر جذاب هستند که همه ی ما دوست داریم دست کم گوشه ای از دکوراسیون منزل خود را با آن ها تزیین کنیم. اما اینکه چگونه می توانیم این رنگ های جذاب ۲۰۱۶ را در دکوراسیون شیکمان داشته باشیم موضوعی است که امروز چیدانه در دکوراسیون های ایرانی بررسی کرده است با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



ویلای شماره یک، خانه روستایی زیبا در دل مازندران!

غذای سگ , غذای سالم , غذای رژیمی

اصولا در طراحی هر بنایی آنچه که بیش از همه حائز اهمیت است توجه به اقلیم و معماری بومی آن منطقه است. به خصوص در طراحی های خطه ی شمال که تاثیر اقلیم منطقه نکته ی بسیار مهمی در امر طراحی محسوب می شود. با چیدانه همراه باشید تا با هم جزییات طراحی ویلای شماره یک شهرک البرز به معماری سهراب رفعت را با هم بررسی کنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


ویدیو : غذای شاهانه روی ناهارخوری های لوکس!