عکسهای نیکی کریمی در فیلم سینمایی «تمشک» : عکسهای نیکی کریمی در فیلم سینمایی ...



فیلم ربوده شده نیکی کریمی , فیلم سوپر نیکی کریمی , پوستر فیلم ربوده شده نیکی کریمی

عکسهای نیکی کریمی در فیلم سینمایی «تمشک»

در حالیكه تاكنون نیمی از صحنه های این فیلم جلوی دوربین رفته بازی نیكی كریمی و مهران احمدی در تمشك نیز به پایان رسیده است.چمخاله دیگر لوكیشن فیلم سالور است كه بخشی از صحنه های فیلم تمشك در...

«تمشك» در شمال از نیمه گذشت
فیلمبرداری فیلم سینمایی «تمشك» به كارگردانی سامان سالور به نیمه رسید،در حالیكه تاكنون نیمی از صحنه های این فیلم جلوی دوربین رفته بازی نیكی كریمی و مهران احمدی در «تمشك» نیز به پایان رسیده است.

 

عکسهای بنیامین احمدی در فیلم سینمایی چ , نیکی کریمی و محمدرضا فروتن در فیلم , فیلم دوزن با بازی نیکی کریمی

 نیکی کریمی در فیلم سینمایی «تمشک»


گروه همچنان در شمال کشور در لنگرود و بندر کیاشهر مشغول فیلمبرداری هستند. چمخاله دیگر لوكیشن فیلم سالور است كه بخشی از صحنه های «تمشك» در این مكان فیلمبرداری خواهد شد. مهدی پاکدل، سمیرا حسن پور، شعله مرادی، سید علی موسویان، تبسم هاشمی، بیژن افشار، محمود نظرعلیان، سهی بانو ذوالقدر، شیرین بیده، منصور نوبخت و رومینا سوری‌کی دیگر بازیگران این فیلم هستند كه قرار است اولین نمایش آن در جشنواره فجر باشد. ساسان سالور تهیه‌كنندگی «تمشك» را بر عهده دارد. این فیلم محصول موسسه فرهنگی پژواک سکوت است.

 

نیکی کریمی , دانلود فیلم سینمایی , فیلم سینمایی

نیکی کریمی در فیلم سینمایی «تمشک»

 دانلود فیلم سینمایی ایرانی , دانلود فیلم سینمایی 50 کیلو آلبالو , دانلود فیلم سینمایی بارکد

نیکی کریمی در فیلم سینمایی «تمشک»

فیلم سینمایی ایرانی , فیلم سینمایی جدید , دانلود فیلم سینمایی جدید ایرانی

 

بازی نیکی کریمی در فیلم «تمشک» سامان سالور به پایان رسید.این به ایسنا بازیگر گفت: فیلمبرداری این فیلم در لاهیجان ادامه داشت و بازی من طی روزهای گذشته به پایان رسید.


کریمی از حضورش در مقابل دوربین «سرزمین کهن» کمال تبریزی به عنوان اولین تجربه سریالش خبر داد و اظهار کرد: از 25 آبان ماه کارم در این سریال آغاز می‌شود و در بخش کوتاهی از فصل دوم که فیلمبرداریش یک ماه به طول خواهد انجامید، حضور دارم و برای سال بعد در فصل سوم «سرزمین کهن» حضور کامل خواهم داشت.


وی تجربه همکاری با کمال تبریزی در «خیابان‌های آرام» را بسیار خوب برشمرد و گفت: احترام زیادی برای ایشان قائل هستم و همین باعث شد که پیشنهادشان را برای حضور در این سریال بپذیرم.نیکی کریمی فیلم «زندگی جای دیگری است» به کارگردانی منوچهر هادی را نیز برای حضور در جشنواره فیلم فجر خواهد داشت.
منبع: banifilm.ir


ویدیو : عکسهای نیکی کریمی در فیلم سینمایی «تمشک»