علیرضا خمسه، رامبد جوان، ویشکا آسایش و شقایق فراهانی در یک فیلم : سینما - فیلم‌برداری ...



سینما - فیلم‌برداری فیلم سینمایی «نیکان و بچه غول» به کارگردانی رحمان رضایی و تهیه کنندگی حبیب‌ اللهیاری در تهران به پایان رسید.

فیلم جدید شقایق فراهانی , فیلم های رامبد جوان , فیلم نشانی رامبد جوان
فیلمبرداری «نیکان و بچه غول» که 68 جلسه به طول انجامید از اوایل تیر ماه سال جاری آغاز شد و به ترتیب در لوکشین‌هایی چون دامنه کوه دماوند، منطقه غرب اتوبان همت، موزه‌سینما و ایستگاه مترو شهید همت ادامه یافت و اواخر هفته گذشته نیز با فیلمبرداری آخرین سکانس به پایان رسید.

فیلم جدید رامبد جوان , فیلم نگار رامبد جوان , فیلم شقایق فراهانی
تدوین «نیکان و بچه غول»که به‌صورت همزمان با فیلمبرداری آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد و صداگذاری آن نیز درحال انجام است.

موضوع فیلم نگار رامبد جوان , ویشکا آسایش در فیلم نهنگ عنبر , رامبد جوان و نگار جواهریان در فیلم نگار
این فیلم داستان پسر بچه‌ای به نام نیکان را به تصویر می‌کشد که به همراه خانواده خود برای تفریح به دامنه کوه دماوند می روند. اما نیکان به درون گودالی می افتد و با دنیایی اسرار آمیز مواجه شده و در این دنیا با بچه غولی به نام خوخو آشنا می‌شود.

افسانه بایگان به فیلم نگار رامبد جوان پیوست , شقایق فراهانی فیلم پسر , بازی آتنه فقیه نصیری و علیرضا خمسه در فیلم دو نفر و نصفی
در این فیلم که به صورت رئال و انیمیشن فیلمبرداری شده و از جلوه های ویژه رایانه ای نیز بهره خواهد برد، بازیگرانی چون رامبد جوان، ویشکا آسایش، انوشیروان ارجمند، صالح میرزا آقایی، علی خلج، اسدالله یکتا، فرامرز روشنایی، ملیکا رضی و علیرضا خمسه و شقایق فراهانی نقش آفرینی می‌کنند.

بازی رامبد جوان فیلم نشانی , فیلم های سینمایی علیرضا خمسه , 2 فیلم نشانی رامبد جوان
70 درصد فیلمبرداری این پروژه که با مشارکت شصت درصدی بنیاد سینمایی فارابی تهیه شده، به صورت کروماکی و 30 درصد آن درفضای باز صورت گرفته است.... / خبر آنلاین

 


ویدیو : علیرضا خمسه، رامبد جوان، ویشکا آسایش و شقایق فراهانی در یک فیلم