عبدالله گل نماز خواندن را به ناهار با وزیر اسرائیلی ترجیح داد :       رییس ...



 

 

نماز خواندن , تعبیر خواب نماز خواندن , آموزش نماز خواندن

 

رییس جمهوری تركیه به دلیل حضور وزیر دفاع اسراییل در میهمانی ناهار رییس جمهوری اتریش از حضور در این میهمانی خودداری كرد.

به نقل از خبرگزاری آناتولی تركیه عبدالله گل رییس جمهوری تركیه كه به دعوت رسمی هاینس فیشر همتای اتریشی خود برای شركت در چهارمین كنفرانس سیاست جهانی به وین رفته است ، روز گذشته در جریان این كنفرانس از حضور در میهمانی ناهار رییس جمهوری اتریش خودداری كرد و به جای آن برای شركت در مراسم نماز جمعه ترك های ساكن وین به مسجدی در این شهر رفت.

تركیه از می سال گذشته میلادی و پس از حمله كماندوهای اسراییلی به كاروان حامیان لغو محاصره غزه در دریای مدیترانه كه منجر به مرگ 9 فعال صلح ترك گردید ، روابط پرتنشی با تل آویو دارد و خواستار عذرخواهی رسمی اسراییل  بابت این حادثه و پرداخت غرامت است .

عبدالله گل روز گذشته در جریان كنفرانس ضمن عدم حضور در میهمانی ناهار رییس جمهور اترشی در عكس یادگاری این كنفرانس نیز شركت نكرد .

در مقابل وزیر دفاع اسراییل نیز كه به همراه هیئتی در این كنفرانس شركت كرده بود به هنگام سخنرانی علبدالله گل در مراسم افتتاحیه این كنفرانس سالن محل برگزاری كنفرانس را ترك كرد.

چهارمین كنفرانس بین المللی سیاست جهانی از سوی موسسه روابط بین المللی فرانسه ( IFRI) برگزار می شود و موضوع كنفرانس امسال " مدیریت بهینه جهانی " است .

این كنفرانس ابتكاری است كه از سال 2008 همه ساله در یكی از شهرهای جهان برگزار می شود.../عصرایران


ویدیو : عبدالله گل نماز خواندن را به ناهار با وزیر اسرائیلی ترجیح داد