طلاق به خاطر كلاهبرداری میلیاردی شوهر :   زنی در حضور قاضی دادگاه خانواده‌ ...



 

زنی در حضور قاضی دادگاه خانواده‌ مدعی شد، شوهرش یك میلیارد تومان كلاهبرداری كرده و متواری ‌است.زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواستی را به قاضی یكی از شعبه‌ها ارائه كرد.



این زن در حضور قاضی شعبه ۲۳۸ این مجتمع مدعی شد، شوهرش برای این‌كه بتواند در یك شركت سرمایه‌گذاری كند از همه اقوام پول قرض گرفت و بعد از جمع‌آوری پول‌ها ـ كه حدود یك میلیارد تومان بود ـ متواری شد. من هم نمی‌توانم سركوفت اقوام را تحمل كنم زیرا آنها مدعی هستند با شوهرم همدست بوده‌ام.


وكیل این زن هم افزود: بر اساس شواهد موجود، شوهر موكلم به تنهایی اموال اقوام را جمع كرده و سپس متواری شده‌است و موكلم در این ماجرا دستی ندارد.



وی ادامه داد: حدود ۶ سال است این زن و مرد ۲۷ و ۳۴ ساله با هم زندگی می‌كنند و آنها دارای ۲ فرزند دختر و پسر ۳ و ۴ ساله هستند.


زن بار دیگر در مقابل قاضی این شعبه مدعی شد: در حال حاضر خرجی من از سوی خانواده‌ام تأمین می‌شود و معلوم نیست شوهرم كجاست.


وی افزود: از ابتدای ازدواج حق طلاق را از شوهرم گرفتم و حالا می‌خواهم طلاق بگیرم و به همه ثابت كنم شوهرم مرا هم بی‌خبر گذاشته و رفته است.



این زن گفت: من و شوهرم دخترعمو و پسرعمو بودیم و به پیشنهاد خانواده‌ها با هم ازدواج كردیم و هیچ مشكلی نداشتیم تا این‌كه این موضوع پیش آمد.



وی ادامه داد: شوهرم از ابتدای ازدواج، عاشق خارج از كشور و به خصوص رفتن به مالزی بود و احتمال می‌دهم پس از سرقت اموال به خارج از كشور متواری شده است.



وی گفت: حتی اگر شوهرم با تمام پول‌ها برگردد و بخواهد با من مجدد زندگی كند از آنجا كه مرا بدون سرپرست گذاشته و پول را به من ترجیح داده، دیگر او را نمی‌خواهم و نمی‌توانم در كنارش بمانم.



قاضی رسیدگی به این پرونده، با توجه به شواهد و متواری بودن مرد، حكم طلاق را تا اطلاع ثانوی صادر نكرد..../ جام‌جم آنلاین


ویدیو : طلاق به خاطر كلاهبرداری میلیاردی شوهر