صدر: تهدید اماکن مقدس باید جدی تلقی شود : رهبر جریان صدر عراق تأکید کرد که ...


رهبر جریان صدر عراق تأکید کرد که تهدیدهای مربوط به حمله به کربلا و دیگر اماکن مقدس باید جدی درنظر گرفته شود. پایگاه خبری شبکه العالم: رهبر جریان صدر عراق تأکید کرد که تهدیدهای مربوط به حمله به کربلا و دیگر اماکن مقدس باید جدی درنظر گرفته شود.

"مقتدی صدر" روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: عراق سرزمین اماکن مقدس است و هر مؤمنی باید از مقدساتش حمایت و حفاظت کند، و کوتاهی در حمایت از مقدسات خیانت محسوب می شود.

سومریه نیوز به نقل از مقتدی صدر نوشت: عراق هم اکنون با شرایطی سخت و حملات وحشیانه و گستاخانه تروریست ها مواجه است ولی مؤمنین مبارز به حمایت از مقدسات خود در سامرا، کربلا و اماکن مقدس دیگر می پردازند و اجازه نخواهند که دست پلید تروریست ها به اماکن مقدسه برسد.

رهبر جریان صدر خاطرنشان کرد: تهدیدهای تروریست ها مبنی بر تعرض به اماکن مقدس باید مهم و جدی شمرده شود، ولی مؤمنین مبارز دست پلید تروریست ها را قطع و عراق را از لوث وجود آنها پاک خواهند کرد.  

مقتدی صدر با درخواست از مردم عراق برای فداکاری در آزادسازی مناطق اشغالی و حمایت از اماکن مقدس ، اعلام کرد: هر عراقی غیرتمند باید برای آزادسازی مناطق اشغالی و حمایت از مقدسات تلاش کند و همگان باید بدانیم که در جنگ با دشمنان یا پیروزی نصیب مان خواهد شد یا شهادت  .

"ابوبکر بغدادی" سرکرده ارشد گروه تروریستی داعش روز 16 مه در فایلی صوتی ادعا کرد: "پس از رمادی نوبت به بغداد و کربلا خواهد رسید."


ویدیو : صدر: تهدید اماکن مقدس باید جدی تلقی شود