شما به این فناوری ها نیاز دارید، ولی نمی‌دانید! (4) : سالانه محصولات زیادی ...


سالانه محصولات زیادی در دنیای تکنولوژی معرفی می‌شوند که برخی از آنها به تولید انبوه می‌رسند و برخی دیگر در حد یک طرح مفهومی باقی می‌مانند. zoomit.ir - حامی غفاری: سالانه محصولات زیادی در دنیای تکنولوژی معرفی می‌شوند که برخی از آنها به تولید انبوه می‌رسند و برخی دیگر در حد یک طرح مفهومی باقی می‌مانند. بی‌تردید بسیاری از این محصولات با هدف تسهیل زندگی ما روانه بازار می‌شوند.

هر سال با پیشرفت علم و تکنولوژی، محصولات متنوع زیادی با اهداف مختلف وارد بازار می‌شوند که برخی از آنها با موفقیت زیادی همراه هستند و برخی دیگر نمی‌توانند از عهده‌ی انتظارات برآیند و با شکست روبرو می‌شوند.

نیاز دارید , شما به کلاژن نیاز دارید , نیاز به شرخر دارید؟

اما در حالی که تصور می‌کنید میان انبوهی از گجت‌ها گم شده‌اید، پیدا کردن آن چیزی که مطلوب شما است، کار سختی خواهد بود. در ادامه قصد داریم به معرفی قسمت دوم ۵۲ محصول فناورانه‌ای بپردازیم که شاید تا کنون نمی‌دانستید به آنها نیاز دارید.

۴۰- Booq Shadow Messenger Bag

نیاز به مشاوره دارید , آنچه را که امروز نیاز دارید به فردا موکول نکنید , نیاز روز
عاشقان فناوری، همیشه وسایل زیادی را همراه خود دارند. به همین دلیل برند Booq تصمیم گرفته با عرضه کیف Shadow محصولی کامل و عالی را در اختیار شما قرار دهد. این کیف کج دارای طراحی ساده و زیبا و کیفیت ساخت بالا است که می‌توانید به عنوان یک گیک، هر چیزی که لازم دارید را همراه خود داشته باشید. به سادگی می‌توان یک مک‌بوک ۱۵ اینچی و دیگر لوازم مورد نیاز را داخل این کیف قرار داد.



۴۱- Samsung Gear S2 Smartwatch

اخبار فناوری , فناوری , فناوری اطلاعات

ساعت‌های هوشمند طی سال‌های اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته‌اند و با توجه به محصولات موجود می‌توان تکامل خوبی را در آنها دید. گرچه هنوز خیلی‌ها معتقدند ساعت‌های هوشمند جزو کالاهای لوکس به شمار می‌روند ولی بسیاری از کارشناسان و کاربران نظر مخالف دارند. از همین رو کمپانی‌هایی چون سامسونگ تلاش دارند تا بهترین ساعت‌های هوشمند را در اختیار خریداران قرار دهند.

گیر اس ۲ سامسونگ یکی از بهترین نمونه‌های موجود در بازار است که از یک نمایشگر سوپر امولد با حلقه‌ی چرخان در کنار صفحه‌ی ساعت بهره می‌برد. این ساعت به سیستم عامل تایزن مجهز شده و در دو نسخه‌ی اسپورت و کلاسیک روانه بازار شده است. این ساعت تنها با گوشی‌های هوشمند اندوریدی سازگار می‌شود و فعلا کاربران آی‌اواس نمی‌توانند از آن لذت ببرند.



۴۲- Skullcandy Grind Headphones

تک شو اخبار داغ دنیای فناوری , پارک فناوری پردیس , دنیای فناوری

هدفون اسکول‌کَندی علاوه بر طراحی جذاب و زیبای خود، رنگ‌بندی زیبایی هم دارد. خروجی صدای عالی و بی‌نقص را باید امضای محصولات این برند بدانیم که حرفه‌ای‌ها دنبال آن هستند. دکمه برقراری تماس به طرز هوشمندانه‌ای روی گوشی این هدفون تعبیه شده تا Skullcandy Grind یکی از بهترین گزینه‌ها در این بخش باشد. مدل سفید رنگ آن که در تصویر نشان داده شده یکی از زیباترین مدل‌ها است.



۴۳- Roku Streaming Stick

نیاز , زیست فناوری , جدیدترین فناوری های روز دنیا

دانگل پخش محتوای آنلاین روکو یکی از کوچک‌ترین نمونه‌های موجود در بازار است که می‌توانید به سادگی آن را همراه خود داشته باشید. این دانگل می‌تواند محتوای فول‌اچ‌دی سرویس‌های مختلف پخش آنلاین را نمایش دهد و به خوبی با سرویس‌های مختلف ارتباط برقرار می‌کند. همچنین با استفاده از اپلیکیشن در نظر گرفته شده می‌توانید محتوای گوشی خود را دریافت کرده و پخش کنید. این گجت یکی از بهترین نمونه‌ها در بین رقبای خود است.



۴۴- HP Stream 11 PC

پارک علم و فناوری گیلان , فناوری نانو , مدیریت فناوری اطلاعات

لپ‌تاپ استریم ۱۱ اچ‌پی یکی از پایه‌ای‌ترین کامپیوترهای شخصی مبتنی بر ویندوز است که برای رقابت با کروم‌بوک‌ها وارد بازار شده و قیمت بسیار مناسبی دارد. این محصول به یک نمایشگر ۱۱.۶ اینچی اچ‌دی مجهز شده، طراحی جمع‌وجوری دارد و از کیفیت ساخت بالایی بهره می‌برد.

شما می‌توانید این نوت‌بوک در رنگ‌بندی جذاب خریداری کنید. به همین دلیل استریم ۱۱ اچ‌پی می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای دانش‌آموزان باشد. با خرید این لپ‌تاپ، امکان استفاده‌ی رایگان از بسته‌ی آفیس ۳۶۵ مایکروسافت به مدت یک سال و ۱۰۰ گیگابایت فضای ابری روی سرویس وان‌درایو به مدت ۲ سال در اختیار شما قرار می‌گیرد.



۴۵- Amazon Fire TV

آیا می دانید , کاربرد فیزیک در فناوری , رشته فناوری اطلاعات

نسل جدید تلویزیون اینترنتی آمازون که برای رقابت مستقیم با اپل تی‌وی معرفی شده، محصولی قدرتمند با پشتیبانی از ویدیوهای 4K و کارت حافظه‌ی خارجی است. به کمک فایر تی‌وی علاوه بر کتابخانه‌ی جذاب آمازون، می‌توانید محتوای سرویس‌های مشهوری چون نت‌فلیکس را بر روی تلویزیون خود پخش کنید.

همچنین امکان اجرای اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندروید روی دستگاه شما وجود دارد تا علاوه بر تماشای محتوای مالتی‌مدیا بتوانید از بخش سرگرمی نیز لذت ببرید. فایر‌ تی‌وی آمازون می‌تواند جایگزین خوبی برای اپل تی‌وی باشد ولی برای استفاده از آن باید اکانت Amazon Prime داشته باشید.



۴۶- Heavy Leather NYC Wrist Camera Strap

اخبار علم و فناوری , کاربرد های فیزیک در فناوری , سیستم مورد نیاز pes 2017

این بند دوربین که روی مچ شما بسته می‌شود، توسط Heavy Leather NYC از چرم ایتالیایی اصل در آمریکا تولید شده است. علاوه بر بستن بند در کناره‌های دوربین، امکان بستن قسمت زیر دوربین نیز فراهم شده تا با خیال راحت به عکاسی بپردازید. در مجموع این بندی چرمی نمونه‌ای زیبا، سبک و کاربردی است که گزینه‌ی مناسبی برای دوربین‌های بدون آینه به شمار می‌رود.



۴۷- B & O Play Beolit 15 Speaker

فناوری اطلاعات چیست , اخبار تکنولوژی و فناوری , مهندسی فناوری اطلاعات
Bang & Olufsen به تولید محصولات جذاب و با کیفیت مشهور است. اسپیکر Play Beolit 15 همانند دیگر محصولات این کمپانی کیفیت ساخت بالایی دارد و از بلوتوث نسخه‌ی ۴.۰ و ارتباط باسیم پشتیبانی می‌کند. این محصول زیبا عمر باتری فوق‌العاده‌ی دارد و حداکثر توان آن به ۲۴۰ وات می‌رسد.

بند چرمی این اسپیکر نه تنها آن را زیباتر کرده، بلکه باعث شده تا بتوانید به راحتی این اسپیکر را حمل کنید. اگر نمی‌خواهید هزینه‌ی زیادی بپردازید و تمایل دارید محصولی زیبا و کاربردی داشته باشید، اسپیکر Play Beolit 15 برای شما طراحی شده است.



۴۸- Sony Playstation 4

فناوری های جدید , دانش و فناوری , سیستم مورد نیاز مافیا 3

پلی‌استیشن ۴ سونی خیلی نیاز به تعریف ندارد. این کنسول در حال حاضر پرفروشترین محصول کلاس خود در بازار آمریکا است. پلی‌استیشن ۴ سونی نه تنها یک پلتفرم عالی برای بازی با مجموعه‌ای از عناوین انحصاری است، بلکه قابلیت تبدیل شدن به یک مرکز سرگرمی جذاب خانگی را دارد. این دستگاه می‌تواند محتوای سرویس‌هایی چون نت‌فلیکس، آمازون، اچ‌بی‌او و یوتیوب را پخش کند.



۴۹- Amazon Fire

سیستم مورد نیاز mafia 3 , میزان کالری مورد نیاز , با فناوری

آمازون فایر با قیمت پایه‌ی ۵۰ دلار، تبلت جذابی است. این تبلت بر خلاف برچسب قیمت خود می‌تواند برای وب‌گردی، کار با شبکه‌های اجتماعی و پخش محتوای آنلاین آمازون شامل انواع فیلم و برنامه‌های تلویزیونی عالی باشد. تبلت آمازون فایر توسط خرده‌فروشان مشهوری در سراسر جهان به فروش می‌رسد.



۵۰- Apple Watch

سحر بی نیاز , سیستم مورد نیاز battlefield 1 , فناوری و تکنولوژی

بی‌شک وقتی از ساعت هوشمند گیر اس 2 سامسونگ صحبت کردیم، نمی‌توانیم به سادگی از کنار اپل واچ عبور کنیم. این ساعت هوشمند که پرفروش‌ترین مدل در این بخش بوده یک ساعت کامل با عملکردی عالی است که به خوبی می‌تواند در کنار گوشی آیفون قرار بگیرد. این ساعت در نسخه‌های مختلف وارد بازار شده که نمونه‌ی خاص آن با قیمت بیش از ۱۰ هزار دلار توسط افراد مشهور استفاده می‌شود. ولی اگر قصد خرید مدل ارزان‌تر این ساعت را دارید، می‌توانید به نسخه‌ی اسپورت فکر کنید.



۵۱- Sony MDR-ZX110Nc Noise-Canceling Headphones

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت , اخبار فناوری اطلاعات روز دنیا , فناوری نوین

هدفون MDR-ZX110NC به لطف سیستم کاهش نویز خود صدایی شفاف و با کیفیت را در اختیار شما قرار می‌دهد. این هدفون ۵۰ دلاری هر آنچه که از یک هدفون با قابلیت حذف نویزهای اضافی را داشته باشید برآورده خواهد کرد. ضمن اینکه نمی‌توان از زیبایی و کیفیت ساخت سونی غافل شد.



۵۲- Microsft Lumia 950XL

دنیای علم و فناوری , فناوری جدید , اخبار علمی و فناوری

اما آخرین محصول فناورانه‌ای که به شما معرفی می‌کنیم لومیا ۹۵۰ ایکس‌ال به عنوان یکی از پرچمداران سال ۲۰۱۵ مایکروسافت است. این گوشی به یک نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن کواد اچ‌دی، سیستم شارژ بی‌سیم، و خنک‌کننده‌ی مایع مجهز شده که به لطف دیسپلی‌داک اختصاصی مایکروسافت می‌توانید از آن به عنوان یک کامپیوتر کامل استفاده کنید.


ویدیو : شما به این فناوری ها نیاز دارید، ولی نمی‌دانید! (4)