سناریوی زن خیانتكار و مرد خیاط برای جنایت هولناك : اخبار حوادث -  سناریوی زن ...



اخبار حوادث -  سناریوی زن خیانتكار و مرد خیاط برای جنایت هولناك

زن خیانتكار كه با همدستی مرد خیاط سناریوی قتل همسرش را اجرا كرده بود، در جریان تحقیقات كارآگاهان پلیس آگاهی لب به اعتراف گشود.

بهمن ماه امسال زنی با مراجعه به پلیس آگاهی خرم آباد از ناپدید شدن همسرش به نام محمد خبر داد.

 

زن جوان به ماموران گفت: همسرم از چندی قبل با زنی ارتباط داشت و چند بار تهدید كرده بود كه قصد دارد با این زن از كشور فرار كند. دو روز قبل او از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت. وقتی امروز متوجه شدم بدون اطلاع من مغازه خیاطی خود را فروخته است احتمال دادم كه او از كشور خارج شده است.

 

پس از این شكایت تیمی از كارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات در این زمینه را آغاز كردند. در جریان بررسی های پلیسی مشخص شد، در این مدت مرد ناپدید شده از كشور خارج نشده بود. از سوی دیگر كارآگاهان در بررسی های خود دریافتند، محمد یك مغازه داشته كه چند ماه قبل آن را به مرد خیاطی اجاره داده بود.

 

از آن زمان نیز همسر محمد در این مغازه مشغول به كار شده بود.تیم پلیسی سپس تحقیقات برای یافتن زن ناشناس را آغاز كردند اما نیلوفر، همسر مرد ناپدید شده مدعی شد هیچ اطلاعی از آن زن ندارد. ماموران كه متوجه تناقض گویی های نیلوفر شده بودند، تحقیقات را بر روی او متمركز كردند كه زن جوان سرانجام لب به اعتراف گشود و گفت: بعد از اینكه همسرم مغازه را اجاره داد، من به عنوان خیاط در آنجا مشغول به كار شدم.

 

بعد از مدتی به مرد خیاط به نام بصیر علاقه‌مند شدم. هر روز علاقه ما بیشتر می شد و برای اینكه بتوانیم با هم ازدواج كنیم باید همسرم را می‌كشتیم. شب حادثه من همسرم را بیهوش كردم و بصیر به خانه مان آمد و محمد را كشت.وی ادامه داد: پس از قتل ، بصیر جسد را با یك وانت به خارج از شهر منتقل و دفن كرد.

 

با این اعترافات بصیر دستگیر و به جرم خود اعتراف كرد. با راهنمایی او جسد كشف و برای تعیین علت مرگ به پزشكی قانونی منتقل شد.به گزارش خبرنگار جنایی گفتار نیوز، سرهنگ دالوند، رئیس پلیس آگاهی استان لرستان با اعلام این خبر گفت: متهمان پس از بازسازی صحنه جنایت با قرار قانونی روانه زندان شدند.

اخبار حوادث - قانون

 


ویدیو : سناریوی زن خیانتكار و مرد خیاط برای جنایت هولناك