سرکرده باند، به همدستانش هم رحم نمی کرد : اخبار حوادث - سرکرده باند، به همدستانش ...



اخبار حوادث - سرکرده باند، به همدستانش هم رحم نمی کرد

زورگیران 10‌ثانیه‌ای همگی زندانیان قدیمی‌ای بودند كه به پشت میله‌های سلول بازگشتند.

به گزارش ایران، چندی پیش مردی با مراجعه به پلیس از گرفتار شدن در دام زورگیری چند جوان خشن در خیابان انقلاب پرده برداشت.

این مرد به مأموران گفت: روز پنج آذرماه سال جاری در خیابان انقلاب از تاكسی پیاده شدم و به سمت داروخانه در خیابان نجات‌الهی رفتم، در حالی كه با گوشی iphon در حال صحبت بودم جوان قوی هیكلی پیش رویم ایستاد و خواست گوشی‌ام را به وی بدهم، شوكه شدم خواستم حرفی بزنم ناگهان جوان دیگری از پشت ضربه‌ای به سرم زد و جوان

قوی هیكل گوشی مرا گرفت و پا به فرار گذاشت.وی افزود: این سرقت كمتر از 10 ثانیه طول كشید و دو جوان سوار بر دو موتور هر كدام به سمت شمال و جنوب خیابان فراركردند و آنقدر نقشه‌شان را حرفه‌ای اجرا كردند كه هیچ‌كس متوجه دزدی آن‌ها نشد.

با ادعاهای طعمه زورگیران و با دستور بازپرس شعبه پنج دادسرای امور جنایی تهران، تیمی از پلیس وارد عمل شد و خیلی زود فاش كرد كه اعضای این باند زورگیری‌های مشابه زیادی در تهران انجام داده‌اند و یكی از تبهكاران حرفه‌ای به نام «محمد» 26 ساله رئیس این زورگیران 10 ثانیه‌ای است.

بدین ترتیب مأموران توانستند اعضای باند را كه همگی حرفه‌ای بودند در خیابان شوش ردزنی كنند و با عملیات غافلگیرانه «محمد» و شش عضو گروهش را دستگیر كردند.

«مرتضی»، «محمد»، «میلاد»، «مهرشاد»، «مسعود» و «بهروز» 21 تا 28 ساله وقتی از سوی طعمه‌هایشان شناسایی شدند سرقت با روش زاغ‌زنی را به گردن گرفتند.

تبهكاران در اعترافاتشان گفتند در اجرای نقشه‌مان و شناسایی طعمه حق اشتباه نداشتیم و اگر از اعضای گروه كسی اشتباه می‌كرد از سوی دیگر اعضای باند كتك می‌خورد یا با ضربات چاقو زخمی می‌شد.
اخبارحوادث - ایران


ویدیو : سرکرده باند، به همدستانش هم رحم نمی کرد