سردار کمالی: خدمت وظیفه دانشجویان متاهل کم نمی شود :     جانشین اداره منابع ...



 

 

ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی , سردار کمالی , ماده 58 مکرر قانون خدمت وظیفه عمومی

جانشین اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح گفت: مدت خدمت وظیفه دانشجویان متاهل کم نمی شود و اخبار منتشر شده در این باره صحت ندارد.

 

به گزارش خبرنگار مهر، سردار موسی کمالی در واکنش به خبر معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهه که از ارائه طرحی به دولت برای کاهش زنام خدمت وظیفه دانشجویان پسر که ازدواج می کنند، گفت: خبر کاهش مدت خدمت سربازی دانشجویان پسر که ازدواج می کنند، صرفا یک پیشنهاد است و با توجه به تعداد موالید ذکور سالهای ۷۰ تا۸۰ که در ده سال آینده به خدمت اعزام می شوند، هیچ برنامه ای برای کاهش مدت خدمت سربازی یا معافیت گروه جدیدی از مشمولان وجود ندارد.

وی ادامه داد: برابر مقررات موجود کارکنان وظیفه متاهل در صورت امکان در استان محل سکونت همسرانشان به کارگیری می شوند، لذا تمامی مشمولان وظیفه باید در قالب مقررات موجود تکلیف خدمت وظیفه خود را روشن کنند.

کمالی در پایان از مسئولان، اشخاص و سازمان ها تقاضا کرد با توجه به نقش خدمت نظام وظیفه در آمادگی دفاعی نیروهای مسلح و اهمیت و حساسیت خبرهای مربوط به آن برای خانواده ها و جوانان از رسانه ای کردن پیشنهاداتی که به خدمت سربازی ارتباط دارد خودداری کرده و هرگونه پیشنهاد را صرفا برای بررسی به ستادکل نیروهای مسلح ارسال کنند...../مهر


ویدیو : سردار کمالی: خدمت وظیفه دانشجویان متاهل کم نمی شود