سجادی: از تیم ملی والیبال تجلیل می‌شود : معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای ...


معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان از برگزاری مراسم تقدیر از اعضای تیم ملی والیبال در روزهای آینده خبر داد. خبرگزاری تسنیم: نصرالله سجادی در خصوص صعود تیم ملی والیبال به بازی‌های المپیک 2016 ریو اظهار داشت: این موفقیت را به مردم و به‌ویژه به جامعه والیبال و همه کسانی که برای آماده شدن این تیم در طول سال‌های گذشته زحمت کشیدند، تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم اینکه بعد از 52 سال تیم والیبال ایران توانست به المپیک صعود کند، یک رکورد استثنایی است و برای اولین بار است که تیم کشورمان توانسته در جمع 12 تیم این تورنمنت حضور داشته باشد.
 
وی افزود: همه تیم‌هایی که در رقابت‌های انتخابی المپیک با تیم ایران بازی کردند، هر کدام بین یک تا چند بار سابقه حضور در المپیک را دارند و تیم‌هایی از جمله لهستان و فرانسه از تیم‌های تراز جهان محسوب می‌شوند. با این وجود بازیکنان ایران با قاطعیت و تدبیر خوبی توانستند پیروز از میدان خارج شوند. امیدوارم این موفقیت‌ها در لیگ جهانی و المپیک هم ادامه داشته باشد.
 
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص سفر به توکیو گفت: من به اتفاق مناف هاشمی به نمایندگی از وزارت ورزش و دولت در ژاپن حضور داشتیم تا حمایت کنیم. ما از نزدیک شاهد تلاش‌ها بودیم و ان‌شاالله به تهران که برگشتیم، در مراسمی در اوایل ماه مبارک رمضان از اعضای تیم تقدیر می‌شود.
 
سجادی عنوان کرد: امیدوارم این حرکتی که آغاز شده، به توسعه بیشتر والیبال کمک کند و به صورت ریشه‌ای کارش ادامه پیدا کند. بازیکنان ایران نشان دادند که جزو سرآمدهای جهان هستیم.


ویدیو : سجادی: از تیم ملی والیبال تجلیل می‌شود