زن جوان لاغر شد، شوهرش فرار كرد :       مردی كه همسرش به علت بیماری با كاهش ...



 

 

زن جوان قربانی اسید پاشی شوهرش شد ,  برهنه شدن دختر جوان درخیابان برای فرار از تجاوز عکس  , ماجرای تجاوز به زن جوان توسط شوهرش

 

مردی كه همسرش به علت بیماری با كاهش وزن روبه‌رو شده بود، او را از خانه بیرون كرد و خودش هم متواری شد.



زن جوانی با حضور در شعبه ۲۶۸ مجتمع قضایی خانواده، دادخواست مطالبه مهریه خود را به این شعبه ارائه كرد.



این زن ۳۱ ساله به قاضی حسن عموزادی، رئیس شعبه ۲۶۸ دادگاه خانواده گفت: شوهرم مرا از خانه بیرون كرد و وقتی كه به خانه برگشتم متوجه شدم كه او و مادرش خانه را ترك كرده‌اند. هرچه به دنبال آنها گشتم، هیچ نشانی پیدا نكردم.



وی ادامه داد: حدود ۱۰ سال قبل با همسرم كه یك سال از من كوچك‌تر بود، آشنا شدم و مدتی بعد با مهریه ۳۵۰ سكه با او ازدواج كردم كه ثمره این ازدواج ۲ فرزند بود.



زن جوان گفت: مدتی قبل به دلیل بیماری بیش از ۳۰ كیلوگرم از وزن من كم شد و شوهرم كه از این وضعیت به شدت ناراحت بود، شروع به ناسازگاری كرد.



وی ادامه داد: شوهرم با تحریك مادرش مرا از خانه بیرون كرد و به من گفت تا زمانی كه بیماری خود را درمان نكردی، حق برگشتن به خانه را نداری.



زن جوان در ادامه اظهاراتش گفت: من هم بعد از اینكه به خانه پدرم رفتم، شروع به مداوای بیماری خود كردم و متوجه شدم كه لاغری شدید من به خاطر پركاری تیروئید است.



وی افزود: بعد از مدتی كه وضعیت من رو به بهبودی بود، ‌به خانه همسرم برگشتم تا موضوع را با او درمیان بگذارم ولی با خانه خالی روبه‌رو شدم و فهمیدم كه شوهرم به همراه مادرش از آنجا رفته‌اند.


زن جوان گفت: انگیزه من از مطالبه مهریه این بود كه همسرم را پیدا كنم تا علت این رفتار او را با خودم، دریابم.


قاضی عموزادی بعد از شنیدن اظهارات زن جوان،‌ رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده و حضور ۴ شاهد برای تأیید اظهارات زن جوان موكول كرد..../ خبرگزارى فارس

 

 

 

 


ویدیو : زن جوان لاغر شد، شوهرش فرار كرد