رابطه جنسی اعتیادآور است؟ : اعتیاد به میل جنسی به عدم توانایی در كنترل و یا ...


اعتیاد به میل جنسی به عدم توانایی در كنترل و یا به تعویق انداختن تمایلات و فعالیتهای جنسی اطلاق می گردد. وب سایت نی‌نی بان: باید توجه داشت كه نباید اعتیاد بــه سكس را بـا شهوت جنسی قوی اشتباه گرفت. فرد معـتاد به سکس ممكن است دارای شهوت جنسی اندكی باشد و این اعتیاد در هر دو جنس زن و مرد مشاهده می گردد.

رابطه جنسی اعتیادآور است؟

رابطه جنسی , فواید رابطه جنسی , رابطه جنسی دهانی

باید توجه داشت كه نباید اعتیاد بــه سكس را بـــا شهوت جنسی قوی اشتباه گرفت. فرد معـتاد به سکس ممكن است دارای شهوت جنسی اندكی باشد و این اعتیاد در هر دو جنس زن و مرد مشاهده می گردد. اعتیاد بـه میل جنسی به عدم توانایی در كنترل و یا به تعویق انداختن تمایلات و فعالیتهای جنسی اطلاق می گردد. هنگامی که اعتقادات دینی و مذهبی در یک فرد کم است یا اصلا وجود ندارد و در خانواده وی مشکلات فراوان تربیتی و اجتماعی وجود دارد فرد خود را به دست شیطان سپرده و دچار بی بند و باری شده برای رهایی از فشارهای روحی و عصبی دست به اعمال بسیار خطرناکی میزند که اعتیاد به سکس یکی از آنها است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



عفونت گوش کودکان در خانواده‌ سیگاری

اولین رابطه جنسی , رابطه جنسی مقعدی , رابطه جنسی ترامپ

معمولا عفونت گوش در کودکان زیر شش سال رخ می‌دهد و کودکان بین ۶ تا ۱۲ ماهه بیشترین موارد ابتلا به این عفونت‌ها را دارند. یک فوق تخصص جراحی گوش گفت: کودکان در خانواده‌ای که پدر، مادر یا یکی از اعضای آن سیگار می‌کشند، در مقایسه با خانواده‌ای که سیگاری نیستند، بیشتر دچار عفونت‌های گوش می‌شوند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



چیپس و مضرات آن برای کودکان

رابطه جنسی در بارداری , رابطه جنسی در دوران بارداری , بهبود رابطه جنسی

 یکی از عوارضی که مصرف مداوم چیپس در رژیم غذایی کودکان برجای می‌گذارد، ایجاد سیری کاذب می‌باشد. این امر ناشی از بالا بودن نمک موجود در این ماده غذایی است. در واقع مصرف زیاد مواد نمکی به دلیل این که دارای مقادیر بالایی از عنصر سدیم می‌باشند، می‌توانند عملکرد حس گرسنگی را در مغز غیرفعال نمایند، در حالی که سلول‌های کودک، منتظر دریافت مواد مغذی هستند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



«ارگاسم خشک» چیست؟

اموزش رابطه جنسی , مدت زمان مطلوب رابطه جنسی واژینال , آموزش رابطه جنسی

ارگاسم ،حالت فرح‌بخش روانی و جسمانی است که در اثر تحریک جنسی به دست می‌آید و با انزال، سرخ شدن یا تشنج همراه است. ارگاسم خشک حالتی است که درآن مرد به اوج لذت جنسی می رسد اما انزالی رخ نمی دهد، لذا هیچ مایعی از آلت مرد نیز خارج نمی شود. این قضیه برای مردان می تواند بسیار نگران کننده باشد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



اعتماد به نفس، نیاز کودک


رابطه جنسی در دوران نامزدی , رابطه ی جنسی , رابطه جنسی در دوران عقد

در دوران کودکی همه بچه ها به اعتمادبه نفس نیاز دارند. چه برای وارد شدن به یک مدرسه جدید باشد یا برای اولین بار با جنس مخالف وارد رابطه شدن، بچه ها با محیط های غریبه زیادی برخورد خواهند داشت. والدین به طور طبیعی دوست دارند نگرشی در فرزندشان ایجاد کنند که می توانند هر کاری را انجام دهند تا شجاعانه با موقعیت های تازه روبه رو شوند و به مرور زمان خود را باور کنند. با اینکه هر بچه با دیگری متفاوت است اما والدین می توانند با استفاده از راهبردهایی اعتمادبه نفس را در فرزندانشان پایه ریزی کنند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو : رابطه جنسی اعتیادآور است؟