رئیس دفتر حافظ منافع ایران در مصر:حمله سلفیون به من باعث رنجش خاطر "جناب عایشه" شد :



دفتر حافظ منافع ایران در آمریکا , دفتر حافظ منافع , ترامپ و حمله به ایران

رئیس دفتر حافظ منافع ایران در مصر:حمله سلفیون به من باعث رنجش خاطر "جناب عایشه" شد/ سلفیون: درامد 3 خانوار ایرانی اندازه یک خانوار مصری است!

رئیس دفتر حافظ منافع ایران در واکنش به اظهاراتی مبنی بر ممنوعیت بازدید از اماکن مذهبی توسط ایرانیان در مصر گفت: این حق توریست های ایرانی است که به امکان مذهبی در مصر بروند و این خنده دار است که ایران می خواهد با استفاده از مساجد شیعه را ترویج دهد...ن به مراسم تولد جناب عایشه رفتم اما گروهی از سلفی ها به من حمله کردند و خواستار خروج من از مراسم شدند و این مسئله جناب عایشه را رنج می دهد و باعث رنجش خاطر او می شود.

انتخاب : مجتبی امانی رئیس دفتر حافظ منافع ایران در گفتگو با "ام بی سی مصر" اظهار داشت که سوریه متحد استراتژیک ایران است اما تهران با استفاده از سلاح از این کشور حمایت نمی کند.

وی افزود: حکومت بشار اسد طبق توافقاتی از روسیه و چین سلاح وارد می کند.

مجتبی امانی تصریح کرد: نباید ایران را به خاطر رابطه با سوریه مقصر بدانید و در عوض باید برخی از کشورهای عریی را در این ماجرا گناهکار بدانید که به ارتش ازاد سوریه سلاح می دهند تا در مقابل حکومت بایستد.

وی در ادامه در واکنش به برخی شایعات که ایران را متهم به خرابکاری در برخی کشورهای منطقه می کنند، گفت: ایران با ورود به لبنان به دنبال ایجاد اتحاد در این کشور و پایان دادن به جنگ داخلی بین شیعیان و سنی ها و مسیحیان بود. ایرانی ها به مانند عربستانی ها که با تانک وارد بحرین شدند به لبنان ورود نکردند.

رئیس دفتر حافظ منافع ایران در ادامه از اظهارات نادر بکر معاون رئیس حزب سلفی "نور" انتقاد کرد. او گفته بود که « 40 درصد ایرانی ها زیر خطر فقر زندگی می کنند و و درامد سه خانواده ایرانی اندازه یک خانواده مصری است، انوقت می خواهند 11 میلیون توریست ایرانی به مصر ارسال کنند!» وی همچنین در ادامه به موفققیت های هسته ای و غیرهسته ای ایران و جایگاه دانشمندان کشورمان را به استهزا گرفته بود.

امانی افزود: من به مراسم تولد جناب عایشه رفتم اما گروهی از سلفی ها به من حمله کردند و خواستار خروج من از مراسم شدند و این مسئله جناب عایشه را رنج می دهد و باعث رنجش خاطر او می شود.

رئیس دفتر حافظ منافع ایران در واکنش به اظهاراتی مبنی بر ممنوعیت بازدید از اماکن مذهبی توسط ایرانیان در مصر گفت: این حق توریست های ایرانی است که به امکان مذهبی در مصر بروند و این خنده دار است که ایران می خواهد با استفاده از مساجد شیعه را ترویج دهد./انتخاب

 

 


ویدیو : رئیس دفتر حافظ منافع ایران در مصر:حمله سلفیون به من باعث رنجش خاطر "جناب عایشه" شد