دیوانگی‌های مسـی و رونـالدو/ از جمع کردن کلکسیون تا راه‌اندازی اپلیکیشن :



بهترین و کاملترین اپلیکیشن برای پیدا کردن خانه , اپلیکیشن برای روشن کردن gps , مرتب کردن صفحات اپلیکیشن های گوشی سامسونگ

همه علاقه‌مندان به فوتبال بدون ‌شک می‌خواهند بدانند دو ستاره بزرگ این ورزش یعنی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در چه اموری فعالیت می کنند.

همه البته کمابیش چیزهایی در این رابطه می‌دانند اما شاید نه به شکلی مدون. مجله دیجیتال «مارکا پلاس» گزارشی را منتشر کرده و در آن علاوه بر نام بردن از علایق لوکس این دو پدیده نوشته است هر کدام چطور عطش‌شان برای آن را خاموش می‌کنند.
كلكسیون
كریس، ساعت
دیگر همه می‌دانند كه ستاره پرتغالی رئال‌مادرید كلكسیون بزرگی متشكل از 50 ساعت مختلف دارد. علاقه او به ساعت مچی تا حدی است كه سال گذشته بعد از رسیدن به «لادسیما» (‌دهمین قهرمانی اروپایی رئال) به هر كدام از هم‌تیمی‌هایش یك ساعت با قیمت تقریبی 8 هزار یورو هدیه داد.

مسی، تلفن همراه
در حالی كه كریس سرش را با كلكسیون ساعت‌های گرانقیمتش گرم می‌كند، ستاره آرژانتینی بارسا ترجیح می‌دهد تلفن همراه جمع كند. به گزارش رسانه‌های آمریكای جنوبی او كلكسیونی از بیش از 1000 گوشی همراه دارد.

شبكه‌های اجتماعی
كریس
از نظر فعالیت در شبكه‌های اجتماعی، رونالدو با اختلاف از مسی جلوتر است. در «اینستاگرام»، حدود 3/21 میلیون نفر او را دنبال می‌كنند. این رقم البته در برابر 103 میلیون هواداری كه در «فیسبوك» صفحه‌‌اش را لایك كرده‌اند، حرفی برای گفتن ندارد.

مسی
ستاره بارسا در اینستاگرام تقریباً 1/18 میلیون دنبال‌كننده دارد. صفحه این بازیكن در فیسبوك هم حدود 78 میلیون لایك خورده است.

تجارت
كریس
مهاجم رئال خط تولید پوشاك خودش با نام «CR7» را دارد. او در خرید و فروش ملك و املاك هم سرمایه‌گذاری‌هایی كرده و به غیر از این به تازگی در حیطه تكنولوژی هم پا گذاشته است. او یكی از سهامداران شركت «موبیتو» (‌Mobitto) است؛ شركت تازه‌كار پرتغالی كه در زمینه تلفن همراه فعالیت می‌كند.

مسی
او به همراه پدرش شركت «Limecu» را راه انداخته كه در زمینه خرید و فروش و اجاره زمین چه در شهر و چه در خارج از آن فعالیت می‌كند. او شركتی هم با نام «Leo Messi Management S. L.» دارد كه كار رسیدگی به درآمدهای این بازیكن از چهره‌‌اش را بر عهده دارد. بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری مسی تا حالا ساخت باشگاهی شخصی نزدیك به شهر زادگاهش، روساریو، در آرژانتین بوده است.

ملك و املاك
كریس
كریس در نقاط مختلف جهان خانه دارد اما باشكوه‌ترین‌شان خانه‌ای 5 هزار متری در «تراس د بوئورو»ی پرتغال است كه قیمت تقریبی 4 میلیون یورو برایش تخمین زده شده است. خانه محل سكونت این بازیكن در محله اعیان‌نشین «فینكا»ی مادرید قرار دارد كه گفته می‌شود 10 میلیون یورو می‌ارزد.

مسی
خانه محل زندگی این بازیكن در محله اختصاصی «پدرالبس» بارسلونا واقع شده است؛ خانه‌ای كه تقریباً دو میلیون یورو می‌ارزد. این اما تنها خانه شماره 10 بارسا نیست. او در زادگاهش ساخت یك مجتمع مسكونی اختصاصی را آغاز كرده است كه قیمتی 20 میلیون یورویی برایش تخمین زده می‌شود. به غیر از این چند آپارتمان هم در برج 40 طبقه «آكوالینا»ی روساریو دارد.

دنیای مد
كریس
وسواس ستاره رئال نسبت به ظاهر تا جایی پیش رفته كه حتی برایش مهم است كه موهای مجسمه مومی‌‌اش چه مدلی باشد. او ماهی یك بار آرایشگر شخصی‌‌اش را به موزه مجسمه‌های مومی مادرید می‌فرستد تا به مدل موهای مجسمه‌‌اش سر و سامان بدهد. جالب اینجاست كه موهای این مجسمه، موهای طبیعی هستند و از هند به مادرید آورده شده‌اند.

مسی
وقتی به همراه تیم‌ ملی آرژانتین سفر می‌كند، از هتل محل اقامتش می‌خواهد یك دستیار شخصی در اختیارش بگذارند تا در انجام كارهای روزانه و انتخاب لباس به او و خانواده‌‌اش كمك كند.

تكنولوژی
كریس
«زنده‌باد رونالدو» (Viva Ronaldo) یك اپلیكیشن است كه به هواداران این بازیكن این امكان را می‌دهد تا جدیدترین اخبار رسمی در مورد ستاره مورد علاقه‌شان را دنبال كنند و به تازه‌ترین تصاویرش دسترسی داشته باشند. این اپلیكیشن علاوه بر این، دیواری در اختیار كاربرانش قرار می‌دهد كه می‌توانند روی آن آزادانه نظرشان را در مورد ستاره‌شان بنویسند. شركت‌های «Digital Artist EntertainmentL» و «Mobile Rodies» این اپلیكیشن را برای كریس طراحی و راه‌اندازی كرده‌اند.

مسی
«تمرین با مسی» (‌Training with Messi) اپلیكیشن رسمی ستاره آرژانتینی است كه با كمك شركت «Social Team» راه انداخته است. مسی درآمدهای حاصل از دانلود این اپلیكیشن را صرف فعالیت‌های خیریه‌ای می‌كند كه در بنیادش، لئو مسی، انجام می‌شوند.

 

اخبار ورزشی - خبرورزشی

 


ویدیو : دیوانگی‌های مسـی و رونـالدو/ از جمع کردن کلکسیون تا راه‌اندازی اپلیکیشن