دستگیری عامل تبلیغ و ترویج گروه‌های شیطان پرستی در فضای مجازی :   دستگیری عامل ...



شیوه های تبلیغ در فضای مجازی , تبلیغ در فضای مجازی , روشهای تبلیغ در فضای مجازی

 

دستگیری عامل تبلیغ و ترویج گروه‌های شیطان پرستی در فضای مجازی

تبلیغ به نفع حزب، گروه یا فرقه منحرف و مخالف اسلام، نقل مطالب از نشریات و رسانه‌ها و احزاب منحرف و مخالف اسلام به نحوی که تبلیغ از آنها باشد در فضای مجازی جرم تلقی شده و با مجرمین برخوردی قانونی و قاطع خواهد شد.

 

به گزارش برنگار باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا؛ رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی گفت: پیرو رصد و پایش فضای مجازی توسط کارشناسان فنی پلیس فتا در جهت کاهش جرم و تخلفات و افزایش امنیت برای کاربران، کارشناسان در یکی از شبکه های اجتماعی با پروفایلی مواجه شدند که مبادرت به انتشار و تبلیغ مکتب‌های شیطان پرستی به صورت کلیپ تصویری نموده است.

 

لذا مأمورین اقدامات خود را آغاز نموده و طی بررسی‌های فنی و تخصصی انجام گرفته، هویت متهم شناسایی و طی عملیاتی وی دستگیر شد و طی بازبینی سیستم و تجهیزات متهم تعدادی کلیپ تصویری گروه‌های شیطان پرستی و همچنین تعدادی عکس مستهجن نیز رویت، که همراه ادله کافی به مقام قضایی تحویل داده شد.

پلیس فتا هشدار داد: تبلیغ به نفع حزب، گروه یا فرقه منحرف و مخالف اسلام، نقل مطالب از نشریات و رسانه‌ها و احزاب منحرف و مخالف اسلام به نحوی که تبلیغ از آنها باشد در فضای مجازی جرم تلقی شده و با مجرمین برخوردی قانونی و قاطع خواهد شد./باشگاه خبرنگاران


ویدیو : دستگیری عامل تبلیغ و ترویج گروه‌های شیطان پرستی در فضای مجازی