دستگیری سارقان مسلح بانک در مهاباد : عاملان سرقت مسلحانه از بانک صادرات مهاباد ...


عاملان سرقت مسلحانه از بانک صادرات مهاباد با تلاش و هوشیاری ماموران نیروی انتظامی و اداره آگاهی این شهرستان در کمتر از 48 ساعت دستگیر شدند. ایرنا: عاملان سرقت مسلحانه از بانک صادرات مهاباد با تلاش و هوشیاری ماموران نیروی انتظامی و اداره آگاهی این شهرستان در کمتر از 48 ساعت دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: عاملان این سرقت دو نفر بودند که در حین انتقال و جابجایی پول از بانک صادرات شعبه میدان تره بار مهاباد، اقدام به سرقت یک میلیارد و 880 میلیون ریال وجه نقد کرده بودند .

سردار محمد شرفی گفت: کارآگاهان زبده انتظامی این شهرستان با استفاده از شگردهای فنی و علمی و پلیسی موفق شدند این دو سارق 25 و 28 ساله را با هماهنگی دستگاه قضایی در مخفیگاهشان در یکی از روستاهای تابعه این شهرستان دستگیر کنند .

وی با بیان اینکه تمامی وجوه به سرقت رفته از این بانک از این سارقان کشف شد، اظهار کرد: از این دو سارق همچنین دو قبضه اسلحه و یک کلت کمری قلابی نیز که از آنها در این سرقت استفاده کرده بودند، کشف شده است.

سردار شرفی همچنین از تلاش مسوولان این شهرستان به ویژه نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در دستگیری عاملان این سرقت قدردانی کرد.

سرقت مسلحانه از بانک صادرات شعبه میدان تره بار مهاباد در ساعت 15:48 بعد از ظهر روز دوشنبه و توسط دو سارق در هنگام انتقال پول در مقابل این بانک به وقوع پیوست.

سرقت از این بانک پس از اتمام وقت کاری آن بود که سارقان از غفلت مسوولان این بانک در عدم استفاده از نیروی محافظ برای انتقال پول استفاده کرده و اقدام به سرقت کرده بودند.

این سارقان چهره خود را با استفاده از نقاب پوشانده و از یک دستگاه خودروی بدون پلاک برای این سرقت استفاده کردند.

مهاباد با 215 هزار نفر جمعیت در 116 کیلومتری مرکز استان واقع شده است.


ویدیو : دستگیری سارقان مسلح بانک در مهاباد