دستور وزیر برای پیگیری اتفاقات یادگار امام : وزیر ورزش و جوانان با توجه به ...


وزیر ورزش و جوانان با توجه به اتفاقات دیدار تراکتورسازی تبریز و نفت تهران به حراست این وزارتخانه و اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی دستور پیگیری داد. خبرگزاری تسنیم: اتفاقات هفته پایانی لیگ برتر چهاردهم در دیدار تراکتورسازی و نفت تهران که روز گذشته (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز رخ داد، باعث شد تا محمود گودرزی دستور پیگیری این اتفاقات را بدهد.

در حالی که سپاهان با نتیجه 2 بر صفر سایپا را شکست داده بود و نتیجه این بازی نیز در تعیین قهرمان لیگ تأثیرگذار بود اما در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز شایعه شد که این دیدار با نتیجه تساوی 2 - 2 به پایان رسیده است. بازیکنان و اعضای تیم تراکتورسازی هم به این شایعه اعتنا کردند و پس از تساوی 3 - 3 مقابل نفت جشن قهرمانی گرفتند اما پس از باخبر شدن از نتیجه دقیق دیدار سپاهان و سایپا همه چیز به یک باره تغییر کرد تا جو ورزشگاه یادگار امام (ره) نیز به هم بریزد.

از همین‌رو وزیر ورزش و جوانان دستور داده تا این اتفاقات پیگیری شده و روشن شود که چه فرد یا افرادی در تبریز شایعه کرده‌اند دیدار سپاهان مقابل سایپا با نتیجه تساوی به پایان رسیده تا اعضای تیم تراکتورسازی و هواداران این تیم جشن قهرمانی به پا کنند. این دستور گودرزی به حراست وزارت ورزش و همچنین مسئولان استانی اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی رسیده تا تکلیف این ماجرا هرچه زودتر روشن شود.


ویدیو : دستور وزیر برای پیگیری اتفاقات یادگار امام