درگیری محمد رویانیان با مجری برنامه ورزش از نگاه پنج در صدا و سیما/ من به اندازه سن تو خدمت کرده ام! :



گفت و گو با مجری برنامه صدا و سیما , کشف حجاب خانوادگی مجری مشهور سیما , برنامه شبکه ورزش

 

درگیری محمد رویانیان با مجری برنامه ورزش از نگاه پنج در صدا و سیما/ من به اندازه سن تو خدمت کرده ام!

لیگ برتر - محمد رویانیان که جمعه شب به برنامه ورزش از نگاه پنج رفته بود با مهدی واعظی درگیری لفظی پیدا کرد.

به گزارش خبرآنلاین ؛ در این برنامه که محمد رویانیان حرف های جالبی داشت می زد ، به یکباره از سئوال های تند مجری برنامه ، مهدی واعظی شاکی شد و در زمان پخش آگهی های بازرگانی به شدت به مجری برنامه انتقاد کرد و گفت:« بچه من به اندازه سن تو در این کشور خدمت کردم.»

در این برنامه رویانیان حرف های جالبی درباره تیمش زده است. مثلا درباره کریمی گفته است:«من با کریمی اتمام حجت کردم و برای او شرط گذاشتم که باید با تمام توان و بدون حاشیه در خدمت پرسپولیس باشد. در تمرینات تیم ملی در ترکیه که حضور پیدا کردم با این بازیکن گفتگوهایی انجام دادم و از یکی از صحبت های او خیلی خوشم آمد. کریمی به من گفت امیدوارم تیمی ببندید که اگر فصل بعد من روی نیمکت پرسپولیس نشستم هیچ اعتراضی نکنم. آقای دنیزلی در اردوی تیم در امارات به من تاکید داشت که کریمی را به هر شکل ممکن حفظ کنم. من هم با این بازیکن صحبت کردم و شرایط را برای او توضیح دادم. اعتقاد ما این است که بازیکنان باید بدون حاشیه در خدمت تیم باشند.»

 

اصل بحث اما از جایی آغاز شد که بحث را مهدی واعظی به انتقادهای پیشکسوتان کشاند و مدیر پرسپولیس گفت:«اینکه پرسپولیس نتیجه نگرفته را یک بچه دبستانی هم متوجه می‌شود نیازی نیست که پیشکسوتان در این تریبون به آن اشاره کنند. اما در خصوص ایرادات باید بگویم که بله ایراد بسیار زیاد است و من به هیچ وجه مدیریت خودم را قبول ندارم و باید بگویم مدیریت من در حد صفر بوده است. اما این دوستان برای بیان ایرادهایشان نباید بلندگو در دست بگیرند بلکه باید بیایند در دفتر من در باشگاه این صحبت ها را مطرح کنند. هیچ کس تا به حال به ما راهکاری ارائه نکرده ، بهتر است به جای این صحبت‌ها به هم کمک کنیم.»

واعظی باری دیگر و این بار از حرف های انتقادی پروین پرسید و رویانیان که جا خورده بود گفت:« ما هم جواب ایشان را دادیم و گفتیم ایشان بزرگ پرسپولیس است و اگر حرفی دارد برای شنیدن در خدمتیم. ایشان تا به حال حرفی به ما نزده و بین ما و ایشان اختلافی نیست و ایشان رفیق‌جینگ ماست!» در این زمان بود که نوبت آگهی های بازرگانی رسید و در این فاصله ، رویانیان ناگهان از مجری برنامه به شدت گلایه کرد و گفت:« این چه وضع سئوال پرسیدن است؟ چه کسی شارژت کرده که این طور سئوال می پرسی؟»

 

و اینگونه بنای اتفاقی تلخ گذاشته شد و در پایان برنامه ، واژگانی میان دو چهره دوست داشتنی ورزش ، یکی مدیر پرسپولیس و یکی هم گزارشگر دل پاک شبکه پنج سیما رخ داد و رویانیان که از سئوال مهدی درباره اینکه چرا تیم را ول کرده و به چین رفته است ، ناراحت شده بود ،واکنشی تند را در پایان برنامه به واعظی داشت و گفت:« بچه جان ، تو مدیریت من را زیر سئوال می بری؟ من به اندازه سن تو در این کشور خدمت کردم و مدیر بودم.»

صدا های این دو در جام جم ، کمی بالا رفته بود و صحنه هایی که خیلی زیبا نبود را مسئولان این برنامه شاهد بودند که امیدواریم دیگر هیچ گاه تکرار نشود./خبرآنلاین


ویدیو : درگیری محمد رویانیان با مجری برنامه ورزش از نگاه پنج در صدا و سیما/ من به اندازه سن تو خدمت کرده ام!