درخشان: ترسی از اخراج ندارم : حمید درخشان به ته خط پرسپولیس نزدیک می شود. او ...


حمید درخشان به ته خط پرسپولیس نزدیک می شود. او اگر نتواند از فولاد امتیاز بگیرد از این تیم می رود. خبر آنلاین: حمید درخشان به دلیل بی‌اعتنایی به گل‌محمدی شدیداً سرمربی ذوب‌آهن را ناراحت کرده اما می‌گوید منظور خاصی نداشته است.

‌ چرا بعد از بازی در حالی كه گل‌محمدی قصد داشت سمت شما بیاید، شما راهتان را كج كردید و به رختكن رفتید؟

به خدا قصد بی‌احترامی به آقای گل‌محمدی را نداشتم و از طریق روزنامه شما از آقایحیی معذرت‌خواهی می‌كنم چون به هیچ وجه ایشان را ندیدم. بعد از بازی به خاطر عصبانیت ناشی از باخت و گل بدی كه دریافت كرده‌ بودیم، معده‌درد داشتم، به همین دلیل به سمت رختكن رفتم چون روح و روانم به‌‌هم ریخته بود اما صرف نظر از این حرف‌ها، من برد را به آقایحیی تبریك می‌گویم و برایشان آرزوی موفقیت می‌كنم.

‌ شما گفتید گل دوم ذوب‌آهن شانسی بوده در حالی كه گل‌محمدی گفته تاكنون نشنیده كسی بگوید ضربات ایستگاهی شانسی گل می‌شود.

ضربه ایستگاهی اگر مستقیم به گل تبدیل شود مربی حریف می‌گوید روی هنر آن بازیكن گل خورده اما گل دوم ذوب‌آهن مستقیم به ثمر نرسید. در هر صورت فوتبال است و برد و باخت دارد.

‌ سیاسی گفته مربی‌ای كه نتواند نتیجه بگیرد باید برود، فكر نمی‌كنید روی صحبت ایشان با شما بوده؟

ما تیم كاملی را تحویل نگرفتیم و تا آنجا كه بتوانیم تمام تلاشمان را می‌كنیم اما در طرف دیگر تابع تصمیم هستیم و هر تصمیمی كه باشگاه بگیرد، تابع آن هستیم. من به جایی دل نبستم و به پرسپولیس آمدم كه كمك كنم. هیچ شكایتی هم نداریم، گفتند كار كنید، هستیم وگرنه شكایت و گلایه‌ای هم نداریم.

‌ ‌گویا بابك حاتمی كه مدنظر شما بود در آستانه حضور در استقلال قرار گرفته، حاتمی معتقد است پرسپولیس جدی دنبال كارش نیست.

مدیرعامل ما درگیر بدهی‌های سال قبل و خرابكاری‌های بعضی از دوستان قبلی است در حالی كه ایشان متعهد نیست هر كسی كه بدهی‌های قبل را موجب شده، بدهی‌اش را بپردازد.

‌ در مورد بازی با فولاد چه صحبتی دارید؟

برای بازی با فولاد چه صحبتی می‌توانیم داشته باشیم؟ ما كه چهل بازیكن نداریم بخواهیم صحبت خاصی انجام دهیم. الان هم می‌بینیم مایكل اومانا در جام حذفی محروم شده و در لیگ هم محروم می‌شود. امید عالیشاه در لیگ محروم است اما در جام حذفی هم بازی نمی‌كند. من واقعاً نمی‌دانم در مورد چنین قانونی چه بگویم.


ویدیو : درخشان: ترسی از اخراج ندارم