دایی: تا باشم برای گرفتن حق دعوا میکنم : سرمربی پرسپولیس گفت: هیچکس حق ندارد ...


سرمربی پرسپولیس گفت: هیچکس حق ندارد بازیکن من را تخریب کند. مطمئنم طرفداران واقعی ما می‌توانند جلوی این مساله را بگیرند و به من کمک کنند. ایسنا: سرمربی پرسپولیس گفت: هیچکس حق ندارد بازیکن من را تخریب کند. مطمئنم طرفداران واقعی ما می‌توانند جلوی این مساله را بگیرند و به من کمک کنند.

  علی دایی پس از پیروزی 5 بر یک تیمش برابر پدیده شاندیز در دور یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران، یادواره حماسه آزادسازی خرمشهر گفت: نیمه اول بازی خوبی را انجام ندادیم. بازی خیلی کند و کم‌تحرک بود اما در نیمه دوم بهتر شدیم و به گل رسیدیم. می‌شد گل‌های بیشتری در نیمه دوم بزنیم اما متاسفانه موقعیت‌ها را به راحتی از دست دادیم. به یکباره هم گل خوردیم اما در وقت‌های اضافه توانستیم 4 گل دیگر بزنیم. با این حال فکر می‌کنم باید در 90 دقیقه کار را تمام کنیم. با این حال نتیجه قشنگی رقم خورد و به حق‌مان رسیدیم.

وی افزود: خیلی دوست داشتم بازیکنانی که کمتر بازی کرده بودند، فرصتی پیدا کنند تا خودشان را نشان دهند. خوشبختانه وقت اضافه باعث شد آنها خودشان را نشان دهند و بیشتر بازی کنند. تنها یک ناراحتی کوچک هم دارم آن هم مربوط به تماشاگران است. اگر به دایی اطمینان کرده‌اید، به هیچ عنوان علیه بازیکن شعار ندهید و آنها را هو نکنید. مطمئن باشید تا آخر روی بازیکنانم ایستاده‌ام. مطمئنا مشخص می‌شود چه کسانی علیه بازیکن شعار می‌دهند. از باشگاه می‌خواهم این مساله را پیگیری کند و بگوید چه کسی آن را شروع کرده است. هیچکس حق ندارد بازیکن من را تخریب بکند. مطمئنم طرفداران واقعی ما می‌توانند جلوی این مساله را بگیرند و به من کمک کنند.

سرمربی پرسپولیس در ادامه اظهار کرد: صبوری ما در این دیدار نتیجه داد و همان بازیکنی که از روی سکوها علیه‌اش شعار داده شد، موفق شد گل بزند.

او در پاسخ به سوالی درباره اعتراض باقری به داوری در این دیدار اظهار کرد: رای که علیه ما داده شد، می‌تواند در نیامدن تماشاگرانمان موثر باشد. هرچند تعطیلی فردا هم بی‌تاثیر نیست اما درباره داوری می‌خواهم بگویم مربی کنار زمین آدم‌آهنی نیست و احساس، درک و شعور دارد. او همه چیز را می‌بیند و واکنش نشان می‌دهد. هر معلول یک علتی دارد. باید تا جایی که می‌توانیم علت‌ها را پیدا کنیم تا مسائل دیگر کاهش پیدا کند.

دایی در پاسخ به سوالی درباره برنامه 90 این هفته و هفته قبل بیان کرد: دنبال این بودیم که اینچنین مسائل را ثابت کنیم و از خیلی از مسائل به چیزهایی برسیم. یک سوال از گزارشگر محترم دارم. آقای گزارشگر شما چرا هفته قبلش بال و پر دادی که ثابت کنید آن عکاس سرباز ما بوده است. چگونه آن زمان این موضوع مهم بوده است؟ این دفعه که به ما ثابت کردید که تصویری هم بود و همه هم دیدند.

سرمربی پرسپولیس گفت: آنها آمدند این مساله را راه انداختند که اکبری آدم من بوده در باشگاه اما اثبات کردم که آنها آدم خودشان بودند و این مسائل به خیلی چیزها می‌توان رسید. اگر دیده باشید نیامدم دیگر جواب آقایان را بدهم؛ در چنین برنامه‌ای که با جهت‌گیری‌های قبلی می‌آیند به مردم چیزهایی را القا کنند. در فوتبال ایتالیا نشان می‌دهند که فلان بازیکن و مربی محروم شد. آقای گزارشگر چرا نمی‌آیی راجع به گزارشگر معروف ایتالیایی که چیزهایی را اعتراف کرده بود صحبت نمی‌کنی؟ چرا از خبرنگار متهم در آن ماجرا صحبتی نمی‌کنید؟ چرا توپ را به زمین این و آن می‌اندازید؟ مطمئن باشید اگر قرار باشد خیلی چیزها شفاف شود نباید قشرها را جدا کنیم. از من مربی گرفته تا بازیکن، مدیر و سرپرست و خبرنگار. باید به همه با یک دید نگاه شود. نباید برنامه را به سمتی که دوست داریم سوق دهیم و بگذاریم اذهان روشن شود. مگر راحت است که به این همه مردم ایران دروغ گفت. آقای فردوسی‌پور در برنامه هفته گذشته‌اش حرف قشنگی زد و گفت حسابی که در آن پول ریخته شده معلوم است. موقعی که شخص واریزکننده مشخص است، فعالیتش مشخص است و مساله حساب‌هایش هم مشخص است. به دنبال چه می‌گردید؟ این یک مساله ساده است اما اگر می‌خواهید افکار را منحرف کنید، مطمئن باشید گذشت زمان خیلی چیزها را روشن می‌کند.

دایی در پاسخ به این سوال که آیا مدرک جدیدی پیدا کرده، اظهار کرد: من نه پلیسم که دنبال اینجور چیزها باشم و نه نیروی امنیتی اما چطور می‌شود با فیلمبردار سال قبل باشگاه تماس گرفته می‌شود و تهدیدش می‌کنند. اگر بنا به تهدید است باید مرا تهدید کنند نه دیگران را. تمام مسائل سال گذشته راه‌آهن مشخص است. وقتی می‌گفتم او سرباز آقایان است از مساله مطمئن بودم. از آرشیو خودم فیلم درآوردم و به نود دادم حالا آقایان زنگ می‌زنند و فیلمبردار را تهدید می‌کنند. چرا این کار را می‌کنید؟ بروید شکایت کنید، اگر از رو شدن حقایق ناراحتید. مشخص است از حقایق ناراحتید. سعی می‌کنیم از سی‌دی‌هایم چیزهایی که به دردم می‌خورد را ارائه و به فوتبال کمک کنم.

سرمربی پرسپولیس در پایان و در پاسخ به سوالی درباره شعار علیه قلعه‌نویی در بازی امشب و علیه خود او در بازی هفته قبل افزود: اصلا به این مساله علاقه ندارم. دوست دارم هواداران تیم را تشویق کنند. مگر قلعه‌نویی اینجا بود؟ چه کار به قلعه‌نویی دارید؟ مگر به این شعارهایی که می‌دهید، اطمینان خاطر دارید؟ چرا قبل از اثبات چیزی در استادیوم تهمت می‌زنید؟ مخالف این شعارها هستم اما در نظر بگیرید تیم حریف ما این مساله را آغاز کرد. اگر آقایان به من شعار نمی‌دادند، کسی به قلعه‌نویی شعار می‌داد؟ باید جلوی این چیزها را بگیرید.

او افزود:‌ این مساله یک دعوای شخصی نیست. من نه دنبال دعوا هستم نه چیز دیگر. کمیته‌ای که فقط منتظر است از ما امتیاز کسر کند، به نظرم تماشاگران باید خیلی باهوش باشند. خدا شاهد است نمی‌دانم چرا یک امتیاز از ما کسر شده و محروم شدیم. آن چیزهایی که ما شنیدیم بازیکنان ما بودند که داماشی‌ها از آنها قدردانی می‌کردند. ما ایستاده‌ایم و کارمان را می‌کنیم و همیشه گفته‌ام از گفتن حقایق باکی ندارم و همیشه آن را می‌گویم. نه به زندگی‌ام لطمه وارد می‌شود و هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد. تا روزی که باشم برای گرفتن حق از این بدتر هم دعوا می‌کنم. در همان برنامه در نظر داشته باشید داور چهارم به من گفت اخراجت می‌کنم، این که می‌گوید "ندیده" یعنی چی؟ آیا می‌توان چنین چیزی را قبول کرد؟ شما اگر سمت و سو نمی‌گیرید، چرا در همین برنامه کمک داور را نشان ندادید که در فاصله 10، 12 ثانیه پرچمش را تکان داده؟ شما می‌خواهید ذهنیت‌ها را خراب کنید.


ویدیو : دایی: تا باشم برای گرفتن حق دعوا میکنم