دانلود برنامه OCR Instantly برای اندروید : یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌های تبدیل ...


یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌های تبدیل عکس به متن در دستان شماست. این برنامه در حال حاضر از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند. شما می‌توانید از متن مورد نظر خود عکس بگیرید و نوشته‌های درون آن را با استفاده از این برنامه به Text تبدیل نمایید.



پادشا :
یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌های تبدیل عکس به متن در دستان شماست. این برنامه در حال حاضر از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند. شما می‌توانید از متن مورد نظر خود عکس بگیرید و نوشته‌های درون آن را با استفاده از این برنامه به Text تبدیل نمایید. مطمئن باشید که متنی که از آن عکس گرفته‌اید، از سمت راست و بالای صفحه شروع شده باشد و جهت آن درست باشد. این نسخه از برنامه، دست‌نویس را پشتیبانی نمی‌کند. در صورتی‌که پس‌زمینه‌ی متن تصویر باشد، امکان تبدیل نوشته‌ی درون عکس به متن وجود ندارد.
لازم به توجه هست که برنامه از متن‌هایی که درون جدول باشد مانند برنامه‌ی اکسل، کار نمی‌کند. از موارد دیگری که برنامه در آن‌ها قابل استفاده نمی‌باشد، فایل‌های PDF است.

دانلود برنامه اینستاگرام برای اندروید , دانلود برنامه برای اندروید , دانلود برنامه ریکاوری برای اندروید  دانلود برنامه vivavideo برای اندروید , دانلود برنامه کیو ار کد برای اندروید , دانلود برنامه insta face برای اندروید

برای دریافت برنامه کلیک کنید
دانلود برنامه بلوا بتکس اندروید برای کامپیوتر , دانلود برنامه کاربردی جعبه ابزار برای اندروید , دانلود برنامه apus launcher برای اندروید


ویدیو : دانلود برنامه OCR Instantly برای اندروید