دانلود بازی Shoot Bubble Deluxe برای اندروید : Shoot Bubble Deluxe نام یک بازی ...


Shoot Bubble Deluxe نام یک بازی ساده اما زیبا می باشد که دارای سبکی آشنا و قدیمی می باشد. در این بازی شما باید سعی کنید تا توپ ها هم رنگ را با یکدیگر حذف کنید، این کار تنها با کنار هم قرار دادن توپ ها همرنگ امکان پذیر است.



پادشا :
Shoot Bubble Deluxe نام یک بازی ساده اما زیبا می باشد که دارای سبکی آشنا و قدیمی می باشد. در این بازی شما باید سعی کنید تا توپ ها هم رنگ را با یکدیگر حذف کنید، این کار تنها با کنار هم قرار دادن توپ ها همرنگ امکان پذیر است. شما باید توپ ها رنگی را به شکلی پرتاب کنید که رنگ ها مشابه کنار هم قرار بگیرند در این صورت توپ ها مشابه با یکدیگر حذف می شوند و شما می توانید راه خود را برای رسیدن به مرحله ها بالاتر و سخت تر آماده کنید. دشواری و سختی این بازی در آن است که رنگ توپ ها بطور خودکار انتخاب می شود و ممکن است این موضوع برای شما ایجاد مشکل کند بنابراین شما باید بگونه ای برنامه ریزی کنید که بتوانید بیشترین تعداد توپ ها همرنگ را در کنار هم قرار دهید. جالب است بدانید همین بازی به ظاهر ساده و کم حجم با بیش از 500،000،000 میلیون دانلود در مارکت گوگل در صدر بهترین بازی های پازلی قرار دارد، پس پیشنهاد میکنیم شما هم Shoot Bubble Deluxe را امتحان کنید.

دانلود بازی برای اندروید 4 , دانلود بازی شطرنج برای اندروید , دانلود بازی هازل برای اندروید  دانلود بازی baby hazel برای اندروید , دانلود بازی برای اندروید 44 2 , دانلود بازی شهرسازی برای اندروید

برای دریافت برنامه کلیک کنید
دانلود بازی line runner برای اندروید , دانلود shoot bubble deluxe , دانلود بازی پیانو برای اندروید


ویدیو : دانلود بازی Shoot Bubble Deluxe برای اندروید