دادگاهی برای تطهیر مرد قانون گریز یا دفاع از حق ملت؟ :   اخبار سیاسی - آیا ...



سن مناسب برای اموزش قانون به کودکان چه سنی است , قانون جذب برای ازدواج , جزییات قانون جدید برای صدور کارت بازرگانی

 

اخبار سیاسی - آیا احضار احمدی نژاد صرفا نمایشی است
دادگاهی برای تطهیر مرد قانون گریز یا دفاع از حق ملت؟

مردقانون گریز که به همراه یارانش روشهای دور زدن قوانین و از کار انداختن منتقدین را بلد بودند ،درنهایت دردادگاه عادله تفهیم اتهام شده ودرصورت اثبات جرایم احتمالی برخورد قانونی با وی خواهدشد . . .

بر اساس اعلام دستگاه قضایی، محمود احمدی نژاد ساعت 10 صبح سه‌شنبه پنجم آذر می بایست  در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران حضور می یافت  تا قاضی به اتهامات وی رسیدگی کند.همچنانکه غالب رسانه ها خبررسانی کرده اند، بخاطر عدم حضور محمود احمدی نژاد ،دادگاه مذکورتشکیل نشد وحالا رسانه ها اززبان مدیرکل امورکارشناسی نظارت مجلس نوشته اند که اگر احمدی نژاد دوباره به علل غیرموجه دردادگاه حاضر نشود،قطعا" به دستور مراجع قضایی جلب می شود.

افکارعمومی ومردمانی که از ناحیه هشت سال سوء مدیریت احمدی نژاد ویاران وی ،متضرر گشته اند،عطف بدین خبر رسانه ها درمورد دادگاهی نمودن محمود احمدی نژاد ،حسابی کنجکاو گشته و گمان می برند که بالاخره مردقانون گریز که به همراه یارانش روشهای دور زدن قوانین و از کار انداختن منتقدین را بلد بودند ،درنهایت دردادگاه عادله تفهیم اتهام شده ودرصورت اثبات جرایم احتمالی برخورد قانونی با وی خواهدشد!

ظاهرا" احمدی نژاد به سه دلیل  سه تخلف دولت در زمینه "عدم تشکیل به موقع وزارت ورزش و جوانان و معرفی وزیر مربوطه در اجرای فرایند ادغام وزارتخانه‌ها"، "عدم ارائه اساسنامه شرکت ملّی نفت" و "عدم تخصیص بودجه ارزی مترو" به دادگاه مذکور احضارشده است و از طرفی هم دربرخی رسانه ها از شاکیان خصوصی خبرداده اند که مزید بر سه تخلف ارجاعی ازطرف مجلس به قوه قضائیه می باشد.

دغدغه ای که درافکارعمومی، بخصوص درافکارعمومی مردمانی که ازسوء مدیریت احمدی نژاد و یارانش  در همین ابتدا شکل گرفته است این سوال می باشد که آیا دادگاه احمدی نژاد پروسه ای برای تطهیر وتلطیف مرد قانون گریز شبیه دادگاه متهم کهریزک خواهد بود که درنهایت به دویست هزارتومان جریمه نقدی محکوم و آن همه افتضاحاتی که ازقبل قتل نفس بچه های مردم وخبرهای ناگوار درمورد هم بند نمودن زندانیان حوادث88 با اراذل واوباش و.....به صورت گرفته بود تبرئه خواهد شد یا اینکه دادگاهی رئیس جمهوری را که با انبوهی ازسوء مدیریتها که جامعه را دچاربحران درداخل وخارج نمود ،مورد بازخواست وبرخورد قرارخواهد داد؟

بنده فکر می کنم اتهامات واقعی احمدی نژاد می بایست موارد زیر بوده باشد:

الف- تزریق پول ونقدینگی درزمان نزدیک به رای گیری به بهانه های  مختلف که قطعا" درافکارعمومی تداعی خرید آراء مردم بخصوص محرومین را می نمود.

ب- حیف ومیل بیت المال مسلمین یا به روش جهل در مدیریت ویا ازطریق بسترسازی اختلاس های ملیاردی که آنها نیز ازسوء مدیریت ها مایه می گرفت.

ج- سوء استفاده ازمقدسات وهزینه از ولایت وساحت مقدس امام عصر (عج) که درنهایت عوام نیز متوجه این فرصت طلب ها گشتند.

د-بکارگیری مدیران مشکل مدار وباندمحور از بالا تا مراکز استانها که چنین افرادی آحاد جامعه را به نظام اسلامی بدبین نمود.

ه- افشاگری های غیرمستند و غیراخلاقی هم در رسانه به اصطلاح ملی (رسانه ضرغامی بگوییم مناسبتر از رسانه ملی است) وهم درمجلس برعلیه اشخاص حقیقی وحقوقی.

و- تحمیل قطعنامه های کمرشکن اقتصادی برملت ایران بواسطه رویکرد پوپولیستی مطلق

ز- ایجاد دودستگی دربین مردم و زیرسوال بردن نظام مبتنی بر ولایت فقیه بواسطه سوء مدیریت            

ح- بی ثبات نمودن امنیت روانی آحادمردمی بواسطه رویکرد التهابی  وتفرقه آفرین

و هزاران مورد دیگری که در طی این سال ها ضربات جبران ناپذیری به کشور وارد نمود .

موارد ذکرشده تنها گوشه ای از ده ها سوء مدیریت است که قابل طرح دردادگاه عادل صالح می باشد وچنانچه روند دادگاه حداقل درمورد سه تخلف ارسالی مجلس شامل بندهای مرقوم شده بالا شود ،آنگاه افکارعمومی به جدیت پروسه محاکمه احمدی نژاد وروند دادرسی عادلانه امیدوارخواهند بود وگرنه داداگاه احمدی نژاد ازنگاه افکارعمومی پروسه ای تلقی خواهد شد که وی دوباره تطهیر می شود تا درفرصتی دیگر امکان ویرانگری را نیز داشته باشد.
اخبار سیاسی - تدبیر24

 


ویدیو : دادگاهی برای تطهیر مرد قانون گریز یا دفاع از حق ملت؟