خطیب جمعه موقت اصفهان: فرزند کمتر زندگی بهتر یک شعار طاغوتی است : خطیب جمعه ...



خطیب جمعه موقت اصفهان: فرزند کمتر زندگی بهتر یک شعار طاغوتی است

خطیب جمعه موقت اصفهان گفت: رسانه ملی در پرداختن به مباحث فرهنگی و اجتماعی کشور کم کاری کرده است و مسوولان امر باید رسانه ملی را متوجه این کم کاری کنند.

 

امام جمعه اصفهان , زندگی بهتر , خطیب نماز جمعه این هفته تهران

 

حجت السلام و المسلمین «محمدتقی رهبر» امروز در نماز جمعه شهر اصفهان اظهار کرد: اتحادیه اروپا و آمریکا با وجود همه مشکلات خود با هماهنگی یکدیگر و به صورت همه جانبه به کشور ایران فشار وارد می‌کنند و این نشان دهنده‌ی این است که کشور ما در راه درست و صحیح گام بر می‌دارد.

وی با بیان این‌که صاحب‌نظران و اندیشمندان آمریکایی معتقد هستند ایران کشوریست که آمریکا را با چالش مواجه کرده است، افزود: کشورهای غربی ابتدا با جنگ تن به تن به جنگ ایران آمدند و شکست خوردند سپس تهاجم فرهنگی را با بیش از 1500 شبکه به راه انداختند و امروز هم فشار اقتصادی را در دستور کار خود قرار داده‌اند اما راه به جایی نمی‌یابند.

امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره به این‌که ملت باید کالاهای خارجی را تحریم کنند، ادامه داد: علت وارد شدن خودروهای آخرین سیستم و وسایل زندگی خارجی چیست و چرا کسی پاسخگو نیست؟!

رهبر با بیان این‌که بسیار زشت است که دلار آمریکایی در ایران با این قیمت خرید و فروش می‌شود، گفت: وای بر کسانی که حق مردم را با افزایش قیمت دلار و طلا می‌خورند و ادعای مسلمانی می‌کنند و از مسوولان قضایی و دولت می‌خواهم بدون اغماض با این افراد برخورد کنند.

خطیب جمعه موقت اصفهان با اشاره به ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه(س) گفت: متاسفانه در برخی شهرهای کشور زندگی مجردی دیده می‌شود و این فرهنگ رو به گسترش است با توجه به این که این فرهنگ کاملاً غربی است.

رهبر با بیان اینکه ازدواج مهم‌ترین راه ادامه نسل است، افزود: تعادل جمعیت هم‌اکنون به نفع دیگران است در حالی که شعار فرزند کمتر زندگی بهتر یک شعار طاغوتی است که باید حذف شود.

امام‌جمعه موقت اصفهان ادامه داد: غربی‌ها از اندیشه اسلامی و بیداری اسلامی ضربه خورده‌اند و این ضربه‌ها از زمان جنگ‌های صلیبی بر بدن آنها وارد شده است.

رهبر به پیشرفت‌های پرشکوه ملت ایران در سایه اسلام اشاره کرد و گفت: مقاومت در جان و دین و دل مردم جا دارد و غربی‌ها به علت این‌که توانایی حمله نظامی ندارند عقده‌های خود را با اسلام هراسی و اهانت به پیامبران می‌گشایند.

خطیب جمعه موقت اصفهان با بیان این‌که در روزهای گذشته رهبر انقلاب 20 پرسش مهم را مطرح کردند، خاطر نشان کرد: چرا فرهنگ کار دسته جمعی کم است؟، چرا در بازار کشور اسلامی ایران دروغ رواج دارد؟، چرا نوع معماری اسلامی در شهرها رعایت نمی‌شود و چندین پرسش دیگر پرسش‌هایی هستند که باید برای هر کدام کمیته‌هایی تشکیل شود./ایسنا

 


ویدیو : خطیب جمعه موقت اصفهان: فرزند کمتر زندگی بهتر یک شعار طاغوتی است