خاویار ارزان شد اما نان بربری ام آرزوست! :   خبری بسیار خوشحال کننده!! خاویار ...



تور ارزان کیش , تور ارزان مشهد , تور ارزان

 

خبری بسیار خوشحال کننده!!

خاویار ارزان شد اما نان بربری ام آرزوست!

مرغ ،شیر،گوشت و همه مهمتر نان مایحتاج زندگی که هر روز دست نیافتی تر از دیروز می شوند!و مسئولان برای جبران آن خاویار ارزان می کنند. خاویار ارزان یک ملیونی به زودی بر سر سفره هایتان می آیدخبری که مجید ربیع زاده مدیرعامل شرکت جهاد نصر حمزه امروز ازآن سخن گفته ااست....

مرغ ،شیر،گوشت و از همه مهمتر نان، مایحتاج زندگی مردم است که هر روز دست نیافتی تر از دیروز می شوند!و در مقابل مسئولان برای جبران آن خاویار را ارزان می کنند!

خاویار ارزان یک میلیونی به زودی بر سر سفره هایتان می آید. این خبری بود که مجید ربیع زاده مدیرعامل شرکت جهاد نصر حمزه دیروز از آن سخن گفت.

وی در گفتگو با خبرنگار مهر این مژده را به مردم ایران داده است که انشاءالله تا 1.5 سال دیگر خاویار ارزان قیمت را بر سر سفره مردم بیاوریم.

حال جای این سوال باقی است در حالی که دغدغه امروزی یک فرد در جامعه ما خرید یک بربری 500تومانی است این مژده مسئولان که خبر از خاویار یک میلیونی می دهند (هر کیلو)چه باری از دوش مردم بر خواهد داشت؟

هر چند تلاش های مسئولین این صنف قابل تقدیر است ولی انصافا چند نفر از مردم ما با شنیدن این خبر لبخند بر روی لبانشان نشست؟

در حال حاضر خاویار کیلویی کیلویی 4 میلیون تومان در بازار معامله می شود و گوشت این ماهی کیلویی 25 هزار تومان است ./شفاف


ویدیو : خاویار ارزان شد اما نان بربری ام آرزوست!