حمیده عباسعلی؛ لژیونر کاراته ایران : کومیته کای بانوان ایران پس از لژیونر شدن ...


کومیته کای بانوان ایران پس از لژیونر شدن گفت: مسائل مالی تاثیری در لژیونر شدنش نداشته است. ایسنا: کومیته کای بانوان ایران پس از لژیونر شدن گفت: مسائل مالی تاثیری در لژیونر شدنش نداشته است.

حمیده عباسعلی که با باشگاه الیرموک کویت برای حضور در نخستین دوره جام باشگاه های آسیا به توافق رسیده و راهی این کشور شده است اظهار کرد: حضور در باشگاه های خارجی تجربه گرانبهایی است و باعث می شود تا نفرات ایران بیشتر شناخته شوند. قراردادم با باشگاه الاهلی فقط برای حضور در جایزه بزرگ امارات بود.

وی افزود: در همان مسابقات جایزه بزرگ امارات صحبت های مقدماتی با تیم کویتی انجام شد تا آنان را در جام باشگاه های آسیا همراهی کنم.

قهرمان کاراته آسیا گفت: فقط تا پایان جام باشگاه های آسیا در عضویت باشگاه الیرموک خواهم بود.

عباسعلی در خصوص حضورش در این تیم، ادامه داد: برای پول به این تیم نرفته ام، چراکه کاراته را نمی توان با فوتبال مقایسه کرد و نباید لژیونرهای کاراته را از لحاظ مالی همچون فوتبالیست ها دید. برایم هیچ کجا مثل ایران نمی شود چراکه جو دوستانه ما با دیگر کشورها قابل مقایسه نیست.

وی افزود: با این حال حضورمان درچنین رقابت هایی و لژیونر شدن سبب می شود تا به چهره شناخته شده تری در کاراته آسیا و جهان تبدیل شوم و همچنین بتوانم با بانوان مطرح دیگر کشورها تمرین مشترک و مسابقه داشته باشم.


ویدیو : حمیده عباسعلی؛ لژیونر کاراته ایران