حمله سایت توکلی به حسین شریعتمداری : حمله سایت توکلی به حسین شریعتمداری حجت‌الاسلام ...



حسین شریعتمداری , حمله به سایت , بزرگمهر حسین پور وب سایت شخصی

حمله سایت توکلی به حسین شریعتمداری

حجت‌الاسلام محمدحسن حائری شیرازی طی یادداشتی در سایت "الف" وابسته به احمد توکلی به نقد تند مواضع اخیر حسین شریعتمداری پرداخت.

در این یادداشت آمده است:

جناب آقای شریعتمداری سرمقاله شما با عنوان «خوابی كه فتنه‌گران برای رئیس‌جمهور منتخب دیده‌اند» موجب نوشتن این چند سطر گردید. البته به نظر می‌رسد مقاله جنابعالی بیشتر نمایانگر خوابی باشد كه شما برای ایشان دیده‌اید!

 

شما نوشته‌اید: «تشكر رئیس‌جمهور منتخب از آقای خاتمی با توجه به نقش ویرانگری كه وی در فتنه ۸۸ داشته است به این نگرانی دامن می‌زند كه مبادا دكتر روحانی از خطری كه سران فتنه ۸۸ می‌تواند برای دولت ایشان پدید آورند غفلت كند.»

 

البته نگرانی شما بجاست. چرا كه چهار سال تلاش جهت حذف یك جریان سیاسی بی‌ثمر مانده است. از شما كه خود را مرید امام راحل و رهبری می‌دانید باید سئوال كرد: این رفتار حذفی با ده‌ها فرموده امام راحل كه وحدت كلمه را رمز بقا و پیروزی انقلاب می‌دانستند، چه تناسبی دارد؟ وحدت كلمه با كسانی كه مثل خود ما فكر می‌كنند كه معنی ندارد. درحالی که رهبر هوشیار انقلاب مخالفان نظام جمهوری اسلامی را به مشارکت دعوت می‌کنند و سران فتنه را بیگانگان می‌شمارند این طرد و نفی ریشه در کجا دارد؟

 

به همان معیار كه حمایت از آشوب‌طلبان و فتنه گران سال ۸۸ زشت و محکوم است، تلاش برای حذف یك جناح سیاسی از صحنه رقابت با ابزار تهمت و افترا و سخنان اثبات نشده نیز فتنه است. قرار دادن دو جناح كه باید به مثابه دو حزب قوی و دو بال عمل نمایند در مقابل یكدیگر و پاشیدن تخم كینه بین ایشان و تبدیل نمودن صحنه رقابت سیاسی به صحنه جنگ و جدال و اهانت، هم فتنه است.

 

اكثریت مردم بصیر و زمان شناس در انتخابات اخیر رای به انزوای كسانی دادند كه می‌خواستند با انگ زدن، چهره رقیب سیاسی را ملكوك و او را از صحنه حذف كنند. آقای شریعتمداری! برخی از شخصیت‌هایی که شما متهمشان می کنید، جزء سرمایه‌های این انقلاب هستند. مردم به حفظ سرمایه‌هایشان رای دادند. البته این سخن نگارنده به معنای تأیید کامل این شخصیت‌ها نیست بلکه انتقادات بسیاری هم وجود دارد. چنانکه بر شخصیت‌های جناح مقابلشان هم وجود دارد.

 

حذف منتقدین با شعار فتنه‌گر، ضد ولایت و ضد انقلاب در چهار سال اخیر به غرور و یكه‌تازی اصولگرایان و پرغلط شدن كارنامه دولت انجامید. از گذشته عبرت بگیریم و ورود منتقدین به قوه مجریه را خوش‌آمد بگوییم و حرمت ایشان را پاس داریم.

 

كینه توزی صحنه سیاسی آرام و منطقی فعلی را به صحنه جنگ خیابانی سوق می‌دهد و بعید نیست كسانی كه در روش قانونمند انتخابات منزوی شده‌اند، بخواهند صحنه بازی را عوض نمایند. تهدید آن آقای غوغاسالار به تظاهرات خیابانی در راستای خط مشی امثال شماست.

 

بگذارید بعد از این توفیق بزرگ ملی که رهبری آن را به حق حماسه سیاسی نامیدند و در زمانی كه تحریم‌های كمرشكن و ظالمانه استکبار آرامش اقتصادی جامعه را مختل نموده است. مردم از هر سلیقه سیاسی با برادری و هم افزایی به حل مشكلات كمك نمایند و حماسه اقتصادی محقق شود نه آنكه با نوشتن مطالب توهین آمیز شیرینی انتخابات را به كام ملت تلخ و صحنه جنگ سیاسی را پیش روی ایشان بیاورید.

 

در آخر پیشنهاد می‌شود یك شماره حساب اعلام شود جهت كمك به سفر شما به دور دنیا! تا هم قدری مردم بیاسایند و هم شما دنیا دیده‌تر شوید. باشد كه تحمل و شرح‌صدرتان افزون گردد./فرارو

 

 


ویدیو : حمله سایت توکلی به حسین شریعتمداری