حضور اسد در نماز عید فطر / سوءقصد به جان «بشار اسد»تکذیب شد : حضور اسد در نماز ...



حضور بشار اسد در نماز عید سعید قربان , حضور زنان در نماز عید فطر , حضور کودکان در نماز عید فطر

حضور اسد در نماز عید فطر / شورشیان مدعی حمله به کاروان رئیس‌جمهور شدند

‌ ‌ شبکه خبری العربیه به نقل از یکی از فرماندهان ارشد مخالفان سوریه اعلام کرد که شورشیان سوریه کاروان حامل بشاراسد را مورد حمله قرار دادند. این در حالی است که وزارت اطلاعات سوریه اخبار در خصوص این حمله را رد کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری زی نیوز، العربیه اعلام کرد: بشاراسد، رییس‌جمهوری سوریه امروز (پنجشنبه) برای شرکت در مراسم نماز عید فطر عازم مسجد بود که شورشیان سوریه به کاروان حامل وی حمله کردند.

با این حال تلویزیون سوریه تصاویری از نماز اسد در مسجد "انصاربن مالک" و سلامت وی را نشان دادند و منابع سوری اخبار در خصوص این حمله را رد کردند.
گردان "لوای اسلام" از گروه‌های شورشی سوریه به العربیه گفته است که آنها چندین راکت به سمت موتورسوارانی که خودروی اسد را همراهی می‌کردند، شلیک کردند.


همچنین برخی گزارش‌ها در سوریه از شلیک چندین راکت به منطقه "مالکی" محل سکونت حکایت دارد.
ساکنان مالکی، محل سکونت و کار اسد نیز گفته‌اند که صدای شلیک گلوله را در این منطقه شنیده‌اند. نیروهای امنیتی راه‌های منتهی به مالکی و "مسجد امیه" را بسته‌اند./ایسنا

 وزارت اطلاع‌رسانی سوریه سوءقصد به جان «بشار اسد» را تکذیب کرد
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از «رویترز»، وزارت اطلاع‌رسانی سوریه، اخبار منتشر شده مبنی بر سوء‌قصد نافرجام صبح امروز به جان «بشار اسد» رئیس جمهور این کشور را رد کرد و گفت که این خبر صحت ندارد.

برخی رسانه‌ها صبح امروز مدعی شده بودند که کاروان رئیس‌جمهور سوریه و همراهانش در مسیر مسجدی که وی قصد داشت برای اقامه نماز عیدفطر در آن حضور یابد، هدف حمله تروریستی ارتش آزاد قرار گرفته است. اما حتی تلویزیون سوریه نیز تصاویری از حضور اسد در نماز عیدفطر را منتشر کرد.
بر اساس این گزارش، رئیس‌جمهور سوریه در مسجد «انس‌بن مالک» نماز عیدفطر را ادا کرده است./فارس

 

 

 


ویدیو : حضور اسد در نماز عید فطر / سوءقصد به جان «بشار اسد»تکذیب شد