حضور ادریس البا در فیلم "بازی مولی" : ادریس البا بازیگر سیاه پوست سینما، به ...


ادریس البا بازیگر سیاه پوست سینما، به جمع بازیگران «بازی مولی» پیوست. این فیلم با حال و هوای افشاگرانه و ضدسرمایه داری خود، داستانی غیرمتعارف را تعریف می کند. جام جم آنلاین: ادریس البا بازیگر سیاه پوست سینما، به جمع بازیگران «بازی مولی» پیوست. این فیلم با حال و هوای افشاگرانه و ضدسرمایه داری خود، داستانی غیرمتعارف را تعریف می کند.

 شرکت فیلم سازی سونی تهیه کننده فیلم است و قبل از این، جسیکا چستن به عنوان بازیگر اصلی آن انتخاب شده است.

ادریس البا , عکس و فیلم تشییع جنازه عباس کیارستمی با حضور بازیگران و چهره‌های معروف , فیلم زنده باد زندگی با حضور وزیر بهداشت

آرون سورکین فیلم نامه نویس سرشناس سینما، با این فیلم اولین کار سینمایی اش را در مقام کارگردان ارائه خواهد داد. فیلم نامه اقتباسی فیلم را نیز، خود او نوشته است.

این فیلم نامه با نگاهی به داستان کتاب پرخواننده ای به همین نام نوشته شده است. این کتاب که توسط مولی بلوم نوشته شده، سال 2014 روی پیش خوان کتاب فروشی ها قرار گرفت.

ادریس البا در داستان فیلم در نقش یک مامور کارکشته اداره اف بی آی ظاهر می شود و درگیری هایی با کاراکتر جسیکا چستن پیدا می کند.

چستن در«بازی مولی»، نقش کاراکتری به نام مولی را دارد که ذهن خلاقی در ارتباط با مسائل اقتصادی دارد. او در دوران دبیرستان، کسب و کار موفقی به راه می اندازد و به یک تیم ورزشی می پیوندد.

زمانی که مولی یک بازی پرسود غیرقانونی به راه می اندازد، پای اداره پلیس آمریکا هم وسط کشیده می شود. بخش اعظم داستان فیلم، در شهرلس آنجلس اتفاق می افتد.

سورکین به امپایر آنلاین می گوید:« داشتن البا و چستن در نقش های اصلی یک فیلم سینمایی، برای هر فیلم سازی مثل آرزوی بزرگی است که بالاخره برآورده می شود.»

ادریس البا هم اکنون درام ضد تبعیض نژادی «روز باستیل» را آماده نمایش عمومی دارد.


ویدیو : حضور ادریس البا در فیلم "بازی مولی"