جی میل اجتماعی تر می شود :           گوگل در ادامه استراتژی وب اجتماعی، ...



 

 

 

تامین اجتماعی , بیمه تامین اجتماعی , سازمان تامین اجتماعی

 

 

گوگل در ادامه استراتژی وب اجتماعی، در تدارک افزودن ویژگی های شبکه اجتماعی به سرویس ای میل اینترنتی جی میل است.

 


کاربران جی میل پیش از این هم می توانستند وضعیت خود را در داخل سرویس گوگل مشخص کنند اما این شرکت اینترنتی قصد دارد این ویژگی را به مجموعه یی مداوم از به روزرسانی های وضعیت جی میل که در سایت هایی مانند فیس بوک و توییتر مشاهده می شود، توسعه دهد.

 


به گفته منابع آگاه در این شرکت، همچنین کاربران می توانند تصاویر و ویدئوها را از طریق این سرویس که انتظار می رود به زودی راه اندازی شود، به اشتراک بگذارند.

 


گوگل با استخدام های جدید و برنامه ریزی برای اختصاص انرژی بیشتر برای درک پدیده رسانه اجتماعی، استراتژی وب اجتماعی خود را در ماه های اخیر دوبرابر کرده است.

 


همچنین به طور جداگانه در حال ساخت سرویس Google Wave است که جریانی پیوسته از به روزرسانی های طراحی شده برای بهبود همکاری است و ربطی به به روزرسانی وضعیت در جی میل ندارد و انتظار می رود در سال جاری میلادی ساخت آن تکمیل شود.

 


اما یکی از عوامل کلیدی در موفقیت طرح گوگل میزان کار کردن این سرویس با سرویس های شبکه اجتماعی دیگر نظیر توییتر و فیس بوک است زیرا کاربرانی که عادت کرده اند از این سرویس های به روزرسانی استفاده کنند از رابط کاربری جی میل استفاده نمی کنند مگر اینکه بتوانند تمامی پیام هایشان را در یک مکان مرکزی دریافت کنند.

 


یاهو نیز مدتی است امکانی مشابه را در یاهومیل فراهم کرده و به کاربران امکان می دهد از طریق اشتراک یاهو به روزرسانی ها را از سرویس هایی مانند توییتر و فلیکر مشاهده کنند.

 

 

 

 


ویدیو : جی میل اجتماعی تر می شود