جنایت پرستار بچه*عکس : جنایت پرستار بچه*عکس تصاویر دوربین كارگذاشته شده در ...



جنایت پرستار بچه*عکس

تصاویر دوربین كارگذاشته شده در اتاق بچه پرده از یك جنایت هولناك برداشت. تصاویری كه در آن پرستار بچه ای طی یك اقدام وحشیانه ،دختر بچه 7 ماهه ای را خفه كرده و جسد او را بعد از كشتن در تختخوابش پرت كرد.

 

پرستار کودک , پرستار , پرستار کودک در منزل

 

پرستاری به نام "تیرزا مگانا" ،توسط یك زوج در هیوستون تگزاس به عنوان پرستار برای نگهداری بچه شان استخدام شده بود ولی بعد از مدتی خانواده بچه به پرستار مشكوك شدند و اقدام به نصب دوربین در اتاق بچه كردند و بعد از چند روز ناگهان تصاویر هولناكی را در دوربین مشاهده كردند و ضمن اخراج پرستا سریعا او را تحویل پلیس "هیستون" دادند.

پلیس "هیستون" گفت: در این فیلم ما شاهد هستیم كه پرستار بی رحم بچه 7 ماه را بمانند عروسك از موهای سر گرفته و او را به طرف تختخواب پرتاب می كند. علاوه بر آن در طول روز چندین بار دهان و بینی بچه را با دستانش گرفته بطوریكه بچه برای تنفس كردن تقلا می كرده و از شدت كمبود اكسیژن كاملا كبود می شده و در لحظات آخر دست خود را می كشیده و بدین طریق بچه را شكنجه داده است.

به گزارش روزنامه هیوستون، بالاخره  او بعد از 7 مورد تكرار این عمل شیطانی ،در مرتبه هشتم دست خود را نكشید و باعث خفگی و مرگ بچه شد".دادگاه "هیوستن" وی را به جرم شكنجه،اعمال خشونت،خیانت و در نهایت قتل متهم شناخت و او با قرار وثیقه 10 هزار دلاری فعلا آزاد شد./جام نیوز

 


ویدیو : جنایت پرستار بچه*عکس