جدیدترین اثر گروه «شمس» :       جدیدترین اثر گروه «شمس» بعد از عید منتشر می‌شود ...



 

 

گروه تلگرام , گروه های تلگرام , لینک گروه تلگرام

 

جدیدترین اثر گروه «شمس» بعد از عید منتشر می‌شود .لبوم «سرزمین خورشید» تازه‌ترین اثر گروه «شمس» به آهنگسازی تهمورث پورناظری و با صدای فرشاد جمالی، از سوی انتشارات «سروش» بعد از عید به بازار موسیقی عرضه خواهد شد.


آلبوم «سرزمین خورشید» تازه‌ترین اثر گروه «شمس» به آهنگسازی تهمورث پورناظری و با صدای فرشاد جمالی، از سوی انتشارات «سروش» بعد از عید به بازار موسیقی عرضه خواهد شد.

 

تهمورث پورناظری و فرشاد جمالی، پیش از این آلبوم «دیار مهر» را تولید و به بازار موسیقی عرضه کرده‌ بودند.



شعرهای استفاده‌شده در این آلبوم از مولانا، اقبال لاهوری و نواب صفا است و در این آلبوم سازهای ایرانی در کنار ارکستر سازهای زهی استفاده‌ شده‌است.



در اثر جدید گروه «شمس» سعی شده از پرکاشن‌های متفاوتی استفاده شود. پورناظری و جمالی هر دو در گروه موسیقی «شمس» فعالیت دارند.



تهمورث پورناظری نوازنده تار، سه تار، بربت و دف، سهراب پورناظری نوازنده کمانچه، حمیدرضا تقوی نوازنده سنتور، روبین واسی نوازنده واتردرام و زنبورک، شهاب پارنج نوازنده تنبک، کوزه و دمام، اعضای گروه شمس را تشکیل می‌دهند.



در این اثر ارکستر سازهای زهی «کنستانتین» اکراین، گروه شمس را با سازهایی چون ویولن، ویولا، ویولنسل و کنترباس یاری کرده‌اند و در یکی از قطعه‌ها نیز از ساز فلوت استفاده شده‌است.



«سرزمین خورشید» ۱۲ قطعه دارد و در ۴۴ دقیقه تنظیم شده است.

چندی پیش نیز دی. وی. دی تصویری کنسرت سال گذشته گروه شمس منتشر شد.


ویدیو : جدیدترین اثر گروه «شمس»