جدول برترین گلزنان لیگ های معتبر اروپا : در ادامه رقابت‌های هفته شانزدهم فوتبال ...


در ادامه رقابت‌های هفته شانزدهم فوتبال قهرمانی باشگاه‌های اسپانیا لالیگا مهاجم پرتغالی رئال مادرید و مهاجم اتلتیکو مادرید همچنان در صدر جدول برترین گلزنان قرار دارند. ورزش سه: در ادامه رقابت‌های هفته شانزدهم فوتبال قهرمانی باشگاه‌های اسپانیا لالیگا مهاجم پرتغالی رئال مادرید و مهاجم اتلتیکو مادرید همچنان در صدر جدول برترین گلزنان قرار دارند.

پس از کریستیانو رونالدو و دیه‌گو کوشتا که تاکنون هفده گل در این رقابت‌ها به ثمر رسانده‌اند، گریزمن (رئال سوسیه‌داد) با ده گل زده در رده دوم است. بن‌زما (رئال مادرید)، یوناس ( والنسیا)،‌مسی (بارسلونا)، سانچز ( بارسلونا)، ویا ( اتلتیکو مادرید) نیز هر یک تاکنون هشت گل به ثمر رسانده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مادرید، باکا ( سویا)، بیل ( رئال مادرید)، گوئه‌را (وایادولید)، پدرو ( بارسلونا)، راکیتیچ (سویا)، پیه‌را ( اوساسونا)، و روردی ( آلمریا) نیز هر یک تاکنون هفت گل به ثمر رسانده‌اند.

جدول برترین گلزنان سری آ

در ادامه رقابت‌های هفته شانزدهم فوتبال قهرمانی باشگاه‌های ایتالیا سری آ، مهاجم فیورنتینا در صدر جدول برترین گلزنان قرار دارد.

پس از روسی که تاکنون سیزده گل به ثمر رسانده است، توز مهاجم یوونتوس با سه گلی که مقابل ساسوئولو به ثمر رساند با ده گل زده در رده دوم قرار گرفت. پالاسیو (اینتر) نیز با نه گل زده در رده سوم است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از رم، کاله‌گول (ناپولی)، چرچی (تورینو)، ایگوآین (ناپولی) نیز هر یک تاکنون هشت گل به ثمر رسانده‌اند.

براردی ( ساسوئولو)، جیلاردینیو (جنوا) و جورجینیو (ورونا) نیز هر یک هفت گل به ثمر رسانده‌اند.

جدول گلزنان لیگ برتر انگلیس

در پایان هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های انگلیس مهاجم لیورپول با دو گلی که وارد دروازه تاتنهام کرد، جایگاه خود را در صدر جدول برترین گلزنان لیگ مستحکم کرد.

بر اساس این جدول، سوآرز با 16 گل زده در صدر است. آگوئه‌رو (منچسترسیتی) با 13 گل در رده دوم قرار دارد و استوریج (لیورپول) با نه گل در رده سوم است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن، لوکاکو (اورتون)، رمزی (آرسنال)، رمی (نیوکاسل)، رونی (منچستریونایتد)، یحیی توره (منچسترسیتی) نیز هر یک با هشت گل زده در رده بعدی قرار دارند.

ژیرو (آرسنال)، نگردو (منچسترسیتی)، فان پرسی (منچستریونایتد) نیز هر یک تاکنون هفت گل به ثمر رسانده‌اند.

جدول برترین گلزنان بوندس‌لیگا

در پایان هفته شانزدهم رقابت‌های فوتبال قهرمانی باشگاه‌های آلمان بوندس‌لیگا، مهاجم بوروسیا دورتموند در صدر جدول برترین گلزنان قرار دارد.

پس از لواندوفسکی که تاکنون یازده گل به ثمر رسانده است، مانژوکیچ ( بایرن مونیخ) و راموس (هرتا برلین) هر یک با ده گل زده در رده دوم قرار دارند. اوبامیانگ (بوروسیا دورتموند)، ایبسویچ (اشتوتگارت)، کیسلینگ (بایر لورکوزن)، لاسوگا (هامبورگ) نیز هر یک تاکنون نه گل به ثمر رسانده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین، فیرمینو (هوفنهایم)، کروس ( مونشن گلادباخ) و رافائل (مونشن گلادباخ) نیز هر یک تاکنون هشت گل زده‌اند.


ویدیو : جدول برترین گلزنان لیگ های معتبر اروپا