تکلیف درس آشنایی با دفاع مقدس مشخص شد :   معاون سنجش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ...



 

معاون سنجش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور تکلیف درس آشنایی با دفاع مقدس را روشن کرد

به گزارش اخبار پیام نور ، معاون سنجش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در نامه ای رسما درس آشنایی با دفاع مقدس را درس اختیاری (اجباری ) برای کلیه دوره های مقطع کارشناسی اعلام کرد و مطابق بند های زیر در خصوص آن عمل خواهد شد.

۱-دانشجویانی که تا نیمسال دوم ۹۱-۹۰ در دانشگاه پیام نور دانش آموخته می شوند و یکی از دروس عمومی آشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران،انقلاب اسلامی ایران،آشنایی با دفاع مقدس و اندیشه سیاسی امام خمینی را گذرانده اند نیازی به گذراندن درس اختیاری آشنایی با دفاع مقدس ندارند. ۲- دانشجویانی که درس آشنایی با دفاع مقدس را به عنوان درس عمومی اخذ و گذرانده اند نیازی به گذراندن درس مذکور به عنوان درس اختیاری ندارند. ۳-سایر دانشجویان که شامل بند ۱ و ۲ نمی شوند باید بر اساس مقررات درس مذکور را اخذ و بگذرانند. شایان ذکراست در صورتیکه رشته هایی فاقد درس اختیاری باشد درس مذکور اضافی الزامی درج می شود و به واحدهای گذرانده لازم جهت فراغت از تحصیل اضافه و در میانگین کل موثر می باشد .

درس اختیاری :اگر دانشجو در صورت گذراندن دروس تخصصی،اصلی و عمومی سقف واحد دوره را تکمیل نکند ملزم به گذراندن دروس اختیاری می باشد../اخبار پیام نور


دفاع مقدس , هفته دفاع مقدس , باغ موزه دفاع مقدس


ویدیو : تکلیف درس آشنایی با دفاع مقدس مشخص شد