تولید پژو ۴۰۵ و روآ ادامه می‌یابد :     ایران خودرو با وجود هشدارهای پی در ...





اردوغان بازداشت کودتاچیان ادامه می‌یابد , تولید محتوا , تولید محتوای سایت

 

 

ایران خودرو با وجود هشدارهای پی در پی نیروی انتظامی می‌گوید : حتی در صورت عدم شماره‌گذاری نیز تولید پژو ۴۰۵ و روآ ادامه خواهد یافت.

 

 

ایران خودرو با وجود هشدارهای پی در پی نیروی انتظامی می‌گوید: حتی در صورت عدم شماره‌گذاری نیز تولید پژو ۴۰۵ و روآ ادامه خواهد یافت.

 


كیوان وزیری، نماینده مدیرعامل ایران خودرو در اخذ گواهینامه استانداردهای خودرویی در گفتگو با ایسنا، با بیان این مطلب افزود: با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در ارتباط با اشتغالزایی و پویایی كارخانه‌ها، ایران‌خودرو مكلف به حفظ سقف تولیدش است. وی با بیان این‌كه ۶ ماهه دوم سال با توجه به تعطیلی‌های اسفند و فروردین زمان پیك كاری خودروسازان برای انبار و ذخیره‌سازی محصولات است، خاطرنشان كرد: با توجه به تعهدات خود به مردم و همچنین برنامه‌های وزارت صنایع و معادن به تولید پژو ۴۰۵ و روآ ادامه خواهیم داد. او خاطرنشان كرد: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیز طبق آخرین توافقات با جدول زمان‌بندی ایران‌ خودرو موافقت و آن را امضا كرده بود، اما به این توافق‌نامه عمل نشد.

 


وی با بیان این‌كه مسوولان نیروی انتظامی به دلیل ناآشنایی با فرآیند طراحی و مهندسی نصب سیستم ترمز ضدقفل (ABS) شتابزده عمل می‌كنند، تصریح كرد: به هر حال امور فنی و طراحی همچون نصب سیستم ترمز ضد قفل امور دستوری نیست كه با یك دستور شدت كار تسریع و با یك دستور كند شود.

 


او ادامه داد: ایران خودرو متعهد به حفظ امنیت كاربران محصولاتش است و به همین دلیل هیچ‌گونه شتابزدگی در نصب سیستم‌های ضدقفل كه موجب كاهش سطح كیفی كار شود، اتفاق نخواهد افتاد. وی افزود: مكلفیم به وظیفه خود در جهت تولید خودرو عمل كنیم و به وزارت صنایع و معادن، سازمان استاندارد و ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت به عنوان مسوولان ذی‌ربط درباره عملكرد خود پاسخگو باشیم. وزیری با بیان این‌كه امیدواریم كار به جایی نكشد كه مجبور شویم بحث‌های كارشناسی نصب سیستم ترمز ضد قفل را برای افكار عمومی مطرح كنیم، خاطرنشان كرد: تجهیز خودروها به این سیستم یك فرآیند طراحی و مهندسی است نه یك فرآیند دستوری و تحكمی.

 

 

 


ویدیو : تولید پژو ۴۰۵ و روآ ادامه می‌یابد