توقف سویا مقابل خفاش‌ها و شکست بیلبائو از مالاگا/رئال و اتلتیکو به مصاف کوردوبا و وایکانو می‌روند :



توقف روند افزایش قیمت خودرو , شکست ستارگان ایران مقابل ستارگان لالیگا , اتلتیکو مادرید و سویا

 
 اخبار ورزشی - هفته اول لالیگا
توقف سویا مقابل خفاش‌ها و شکست بیلبائو از مالاگا

قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا هفته اول رقابت‌های لالیگا را با تساوی مقابل والنسیا آغاز کرد.

به گزارش فارس، هفته اول رقابت‌های لالیگا شب گذشته با انجام چهار دیدار آغاز شد و در اولین مسابقه اتلتیک بیلبائو در دیداری خارج از خانه با نتیجه یک بر صفر مغلوب مالاگا شد. دودا و آنتونس از مالاگا به ترتیب در دقایق 88 و 90 با دریافت کارت قرمز مستقیم از سوی داور مسابقه اخراج شدند.

سویا، قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا نیز در دیداری خانگی مقابل والنسیا متوقف شد. الیکس ویدال در دقیقه 44 برای سویا گلزنی کرد و اوربان در دقیقه 88 بازی را به تساوی کشاند. در پائول در دقیقه 67 با دریافت کارت قرمز مستقیم از سوی داور مسابقه اخراج شد تا والنسیا 10 نفره به کارش ادامه دهد.

در سایر دیدارها گرانادا در خانه با نتیجه دو بر یک مقابل دپورتیوو لاکرونیا به برتری رسید.ایوان کاوالیرو در دقیقه 20 برای لاکرونیا و روبن روچینا (55) و بابین (77) برای گرانادا گلزنی کردند.

آلمریا نیز در دیداری خانگی مقابل اسپانیول 10 نفره به تساوی یک بر یک رضایت داد. سوریانو در دقیقه 50 برای میزبان و سرخیو گارسیا در دقیقه 90 برای اسپانیول گل زدند. آربیا نیز در دقیقه 33 با دریافت کارت زرد دوم از سوی داور مسابقه اخراج شد.
 
                                    ...................................................


رئال و اتلتیکو به مصاف کوردوبا و وایکانو می‌روند

هفته اول رقابت‌های لالیگا فردا شب با دو بازی به پایان خواهد رسید.

به گزارش  فارس، هفته اول رقابت‌های لالیگا فردا شب با انجام دو بازی به پایان می‌رسد و اتلتیکو مادرید و رئال مادرید که بامداد شنبه در دور برگشت سوپرجام اسپانیا به مصاف هم رفتند، رقابت ‌خود را آغاز می‌کنند.

رئال مادرید از ساعت 22 و 30 دقیقه میزبان کوردوبا خواهد بود و قهرمان سوپرجام اسپانیا نیز 30 دقیقه بامداد دوشنبه در دیداری خارج از خانه با رایووایکانو دیدار خواهد کرد.

اتلتیکو در دور برگشت سوپرجام اسپانیا با یک گل رئال مادرید را شکست داد تا با توجه به تساوی دو تیم در دور رفت به قهرمانی برسد.


  اخبار ورزشی - فارس


ویدیو : توقف سویا مقابل خفاش‌ها و شکست بیلبائو از مالاگا/رئال و اتلتیکو به مصاف کوردوبا و وایکانو می‌روند