ترکیب احتمالی تیم ملی برابر قرقیزستان : تمرین تیم ملی فوتبال ایران به منظور ...


تمرین تیم ملی فوتبال ایران به منظور برگزاری دیدار تدارکاتی با قرقیزستان عصر امروز برگزار شد. خبرگزاری فارس: تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای رقابت‌های مقدماتی جام جهانی روسیه آماده می‌کند از ساعت 21 فردا در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم ملی قرقیزستان خواهد رفت.

* بر همین اساس 23ملی‌پوش دعوت شده به اردو از ساعت 17 امروز تمرینات خود را در حالی در زمین اصلی ورزشگاه آزادی آغاز کردند که تمرین در این ورزشگاه از مدت‌ها قبل سوژه اردوی تیم ملی بود و چون در اردوهای قبلی این اجازه به آنها داده نشده بود تا تمرینات خود را در استادیوم آزادی دنبال کنند این موضوع مورد انتقاد کی‌روش قرار گرفته که در نهایت این انتقادات مثمر ثمر واقع شده و امروز بازیکنان در زمین اصلی ورزشگاه آزادی تمرین کردند.

* اتوبوس تیم ملی 16 و 50 دقیقه در حالی وارد ورزشگاه آزادی شد که چون از قبل هماهنگی‌های لازم به عمل نیامده بود خبرنگاران دقایق زیادی پشت درهای ورزشگاه معطل ماندند که این موضوع اعتراض آنها را به همراه داشت.

* از ساعت 17 تمرین آغاز شد و بازیکنان یک به یک وارد زمین شدند. در این بین حقیقی، آزمون و بیرانوند جزو اولین نفراتی بودند که به زمین آمدند. ضمن اینکه تیم ملی امروز زردپوش بود و گلرها لباس قرمز و کادر فنی لباس سفید بر تن داشتند.

* تمرین امروز مانند همیشه فیلمبرداری شد و این در حالی بود که این تمرین با توجه به بازی فردا مورد استقبال خبرنگاران زیادی قرار گرفته بود. البته یکی از دلایل این استقبال این بود که تیم ملی بعد از عزیمت از مقدونیه امروز تنها تمرین خود قبل از بازی با قرقیزستان انجام می‌داد که خبرنگاران رسانه‌های مختلف با تصور اینکه امروز کی‌روش مصاحبه خواهد کرد به محل تمرین آمدند که در نهایت این اتفاق نیفتاد.

* هوای این منطقه از تهران اگرچه گرم بود اما ابری بودن هوا باعث شده بود تا کمی از این گرما کاسته شود.

* امروز کی‌روش با یک تی‌شرت سبز خوشرنگ که برای یک برند ناشناسی بود به زمین آمد و به محض ورود به محل تمرین دقایقی را با جهانبخش صحبت کرد.

* از ساعت 17 و 10 دقیقه و پس از صحبت‌های کی‌روش برای بازیکنان تمرین به صورت رسمی آغاز شد که در این بین بازیکنان 2 به 2 روبروی هم ایستاده و به پاس‌کاری‌های بلند و کوتاه مشغول شدند که در این بین زوج سیدجلال حسینی و منتظری و زوج طارمی و سردار و همچنین شجاعی و دژاگه بازیکنانی بودند که با یکدیگر به پاس‌کاری مشغول شدند. در این بخش از تمرین گلرها جدا شده و زیر نظر مربی دروازه‌بان‌ها کارهای اختصاصی را انجام دادند.

* پیروانی مدیر تیم ملی به خاطر کمردردی که دارد امروز از همان ابتدا تمرینات امروز را به صورت نشسته نظاره‌گر شد و امروز از شوخی‌های همیشگی‌اش خبری نبود.

*علیرضا منصوریان سرمربی جدید استقلال در اوایل تمرین امروز به محل تمرین آمده و مورد استقبال کادر فنی و بازیکنان قرار گرفت. او سپس در کنار پیروانی نشسته و در تمام طول مدت تمرین با او به صحبت پرداخت.

* محمدرضا ساکت مشاور عالی فدراسیون امروز در تمرین حضور داشت.

* کار ملی‌پوشان با بازی بین 6 دروازه آغاز شد و در این بین بازیکنان به 2 تیم 10 نفره مشکی و نارنجی تقسیم شده و در بین 6 دروازه کوچک بدون دروازه‌بان به بازی فوتبال مشغول شدند.

* در تیم مشکی که تیم اصلی به نظر می‌رسید رضائیان، منتظری، پورعلی‌گنجی، حاج‌صفی، آزمون، جهانبخش، امیری، شجاعیان، دژاگه و پورغاز حضور داشتند و نکته جالب اینکه این ترکیب در دیدار با مقدونیه فقط با یک تغییر به میدان رفته بود که آن هم حضور عزت‌اللهی به جای پورغاز بود. در تمرین امروز عزت‌اللهی در تیم نارنجی بازی کرد. این تمرین زیر نظر مستقیم کی‌روش برگزار شد.

* اوسیانو کروز مربی پرتغالی تیم ملی و دستیار اول کی‌روش امروز به خاطر سفر به چین و آنالیز حریف ایران در تمرین غایب بود.

* در ادامه تمرینات بازیکنان استارت‌های کوتاه و بلند را تمرین کرده و سپس تمرین حمله به دروازه آغاز شد که در این تمرین بازیکنان کناری موظف بودند توپ را برای مهاجمان پاس کنند و یک تک‌دفاع در وسط 18 قدم وظیفه دفع توپ را بر عهده داشت. در چند صحنه حرکات آکروباتیک بازیکنان حمله کننده قابل توجه بود.

* در مرحله بعدی تمرین بازیکنان به همان 2 تیمی که در ابتدای کار تقسیم شده بودند دوباره تقسیم شده و این بار در نصف زمین به بازی فوتبال تحت فشار این بار با دروازه‌بان مشغول بودند. نکته جالب اینکه پورغاز در این تمرین نیز در تیم مشکی حضور داشت و در پست هافبک دفاعی بازی کرد.

* در بین مراحل تمرین از زمانی که گلرها برای تنفس به کنار زمین آمدند منصوریان به سمت بیرانوند و دن گاسپار رفته و دقایق زیادی با آنها به خوش و بش مشغول بود. ضمن اینکه در فوتبال درون‌گروهی بیرانوند کمتر مورد استفاده قرار گرفت که با این وضعیت به نظر می‌رسد حقیقی فردا در درون دروازه ایران قرار بگیرد.


ویدیو : ترکیب احتمالی تیم ملی برابر قرقیزستان