ترفندی برای حفاظت از خانه‌ها در تعطیلات : رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: هموطنان ...


رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: هموطنان پایتخت نشین که قصد مسافرت دارند می توانند با استفاده از لامپ های تایمر دار سارقان منازل را در رسیدن به هدف شوم خود ناکام بگذارند. تسنیم: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: هموطنان پایتخت نشین که قصد مسافرت دارند می توانند با استفاده از لامپ های تایمر دار سارقان منازل را در رسیدن به هدف شوم خود ناکام بگذارند.

سرهنگ محمدیان با اعلام مطلب فوق گفت: به طور حتم گروه کثیری از هموطنان پایتخت نشین در ایام نوروز به شهرستان ها و سفرهای گردشگی می روند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: در پی این موضوع سارقان نیز اقدامات خود را جهت ارتکاب بزه های مختلف افزایش می‌دهند که با هوشیاری هموطنان و انجام توصیه های پلیس هموطنان می توانند سفر لذت بخشی را در سال آتی برای خود به ارمغان بیاورند.

این مقام مسئول انتظامی خاطر نشان کرد: از جمله اقدامات لازم برای شهروندان گذاشتن لامپ های تایمر دار در منازل است به طوریکه سارقان با مشاهده خاموش و روشن شدن برق منزل فکر می‌کنند اهالی خانه در منزل حضور دارند و میزان سرقت و برنامه ریزی برای ربودن لوازم منزل از آن خانه به طور حتم کاهش پیدا خواهد کرد.


ویدیو : ترفندی برای حفاظت از خانه‌ها در تعطیلات