ترخیص آنتن های تلویزیونی برج میلاد،ازگمرک :       مدیرعامل شرکت یادمان‌سازه ...



 

 

آنتن بالای برج میلاد , بیمارستان میلاد , برج میلاد

 

مدیرعامل شرکت یادمان‌سازه :

آنتن های تلویزیونی برج میلاد ، از گمرک ترخیص شد


آنتن‌ها تلویزیونی و از نوع«یو- اچ - اف» - «وی - اچ - اف» و« اف - ام » است که قابـلیت پـخش تصـاویر دیجیتـالی را دارد و بـا بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا پخش تصاویر را پشتیبانی می‌کند.

مدیرعامل شرکت یادمان‌سازه ، مجری پروژه برج میلاد ، گفت : آنتن‌های تلویزیونی برج‌میلاد که از کشور آلمان خریداری شده و به گمرک ایران رسیده بود ، پس از انجام مراحل اداری و تشریفات گمرکی ترخیص شد .
منصور ترکان با بیان این مطلب اظهار داشت: آنتن‌ها تلویزیونی و از نوع«یو- اچ - اف» - «وی - اچ - اف» و« اف - ام » است که قابـلیت پـخش تصـاویر دیجیتـالی را دارد و بـا بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا پخش تصاویر را پشتیبانی می‌کند.
اودر مورد چگونگی همکاری با سازمان صدا و سیما در این زمینه به برگزاری نشست‌های کارشناسی برای بررسی مسایل اشاره کرد و افزود: در آخرین نشست مقرر شد برای ادامه همکاری ، دو تیم کارشناسی از دو طرف در اجرای مراحل نصب و راه‌اندازی سیستم با یکدیگر همکاری کنند.
ترکان همچنین زمان نصب آنتن‌های تلویزیونی برج میلاد را به تصمیم‌گیری در جلسات کارشناسی فنی منوط کرد و گفت: مسئولیت سرویس و نگهداری این آنتن‌ها در دوره گارانتی پیش بینی شده به عهده فروشنده تجهیزات و پس از آن به عهده بهره بردار است.
بنابراین گزارش، بهره برداری از تعدادی آنتهای مخابراتی برج میلاد که چندی پیش ترخیص شده بود آغاز شده است ...../تحلیل:ایلنا


ویدیو : ترخیص آنتن های تلویزیونی برج میلاد،ازگمرک