تایید افزایش تعطیلات عید فطر در مجلس : ستار هدایتخواه روز سه شنبه در گفت و ...


ستار هدایتخواه روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت : در جلسه امروز كمیسیون تحولات فرهنگی كشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به دولت اجازه داده شد كه در ماه مبارك رمضان در مناطق مختلف كشور ساعات كار ادارات را كاهش دهد. سخنگوی كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از تصویب لایحه افزایش تعطیلات عید فطر در این كمیسیون خبر داد و گفت : اگر كمیسیون اجتماعی به عنوان كمیسیون اصلی بررسی این لایحه با افزایش تعطیلات موافقت كند این لایحه فردا (چهارشنبه) و یا هفته آینده در صحن علنی مجلس مطرح می شود.
ستار هدایتخواه روز سه شنبه اظهار داشت : در جلسه امروز كمیسیون تحولات فرهنگی كشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به دولت اجازه داده شد كه در ماه مبارك رمضان در مناطق مختلف كشور ساعات كار ادارات را كاهش دهد.
نماینده بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسه امروز كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همچنین لایجه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به كانون بین المللی منتقدان تئاتر به تصویب رسید.
هدایتخواه خاطرنشان كرد: با موافقت اعضای كمیسیون مجلس شورای اسلامی عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در اتحادیه جهانی نمایشگران عروسكی ، آژانس مبارزه با زور افزایی(دوپینگ) و فدراسیون ورزشی دانشگاهها نیز تصویب شد
منبع : ایرنا


ویدیو : تایید افزایش تعطیلات عید فطر در مجلس