بیوگرافی رضا رشیدپور (+تصاویر) : بیوگرافی رضا رشیدپور (+عکس)تولد : ۱۸ مرداد ...



بیوگرافی رضا رشیدپور , بیوگرافی حمیدرضا آذرنگ تصاویر , بیوگرافی فتحعلی اویسی تصاویر فتحعلی اویسی

بیوگرافی رضا رشیدپور (+عکس)
تولد : ۱۸ مرداد ۱۳۵۴
مدرک تحصیلی :  مدرک کارشناسی در دو رشته عمران و کارگردانی

زمینه فعالیت :  مجری، تهیه‌کننده، بازیگر و کارگردان

رضا رشیدپور متولد هجدهم مرداد ماه ۱۳۵۴در خیابان سلسبیل(رودکی) تهران است، تنها یک خواهر کوچک‌تر از خودش دارد که مهندس معمار است، مادرش خانه‌دار و پدرش مهندس برق و الکترونیک بوده و زمانیکه برای جمع‌آوری تجهیزات لشکر عاشورا به دزفول اعزام شده بودند، حین انجام وظیفه قطع نخاع شده و در سال ۷۶ درگذشت.

 

رضا رشیدپور در دوران مدرسه بسیار درسخوان بوده به طوری که دیپلم ریاضی-فیزیک خود را با معدل ۸۶ /۱۹ گرفته و همزمان در دو دانشگاه، در دو رشته عمران و کارگردانی فارغ‌التحصیل شده است، در سال ۸۲ با خانم نغمه مهرپاک مجری برنامهٔ تصویر زندگی که فوق لیسانس روانشناسی دارد ازدواج کرده و در حال حاضر دختری به نام هلن دارد، به غیر از مجری گری به کار کارگردانی و ساخت و ساز نیز می‌پردازد.

 

بیوگرافی آفرین عبیسی تصاویر آفرین عبیسی , بیوگرافی باران کوثری تصاویر , بیوگرافی الهام حمیدی تصاویر الهام حمیدی

 رضا رشیدپور

 

رضا رشیدپور در فیلم سوپراستار نیز به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداخت. همچنین وی در دو فیلم شیش و بش و در امتداد شهر نیز بازی کرده، همچنین او سابقه مجری‌گری در چند برنامه تلویزیونی در شبکه تهران صدا و سیما را بر عهده داشت که بعضی از آن‌ها به نوعی توقیف شدند.

 

 

شقایق ثامن بازیگر زن ایرانی هالیوود بیوگرافی شقایق ثامن بازیگر زن ایرانی هالیوود تصاویر , بیوگرافی کیم کارداشیان جدیدترین تصاویر , تصاویر جدید شهره لرستانی بیوگرافی عکس بعد از لاغری

  رضا رشیدپور

فعالیت‌های رضا رشیدپور
•مجری
-مثلث
-شب شیشه‌ای
-عبور شیشه‌ای
-مثلث شیشه‌ای
-زنده رود

بازیگر
سینما
-بی‌پولی (۱۳۸۶)
- سوپر استار (۱۳۸۸)[۷]
- شش نفر زیر باران (۱۳۸۹)
-شیش و بش (۱۳۹۰)
- در امتداد شهر (۱۳۹۰)
- شرف خانواده فاضل (1392)

 

تلویزیون
 - مرد هزار چهره

 

بیوگرافی داوود رشیدی جدید ترین تصاویر وی , تصاویر مهشید ناصری همسر دوم هدایت هاشمی بیوگرافی , بیوگرافی قاسم افشار ش صدای ایرانی تصاویر

  رضا رشیدپور

 

 گفتگویی کوتاه و خواندنی با رضا رشیدپور و همسرش
بیشتر چه ورزشی را دنبال می‌‌كنید؟
رشیدپور: با این كه خیلی زیاد طرفدار فوتبال هستم، اما حتی یك‌بار هم فوتبال بازی نكردم، بیشتر شنا و بیلیارد را دنبال می‌‌كنم.


 در فوتبال طرفدار چه تیمی هستید؟
رشیدپور: با صراحت می‌‌گویم: پرسپولیس.


تاریخ ازدواج و تاریخ تولد خانمتان را به یاد دارید؟
رشیدپور: همسرم متولد پانزدهم خردادماه است و در تیرماه هم ازدواج كردیم.
مهرپاك: البته مردادماه بود...

 

خانم مهرپاك از سوابقتان برایمان بگویید؟
مهرپاك: ابتدا كارم را با برنامه‌های رادیویی و اجرای برنامه‌های زنده شبكه جوان آغاز كردم و از سال 76-77 وارد سازمان شدم و از زمانی كه مجریان تلویزیون و رادیو تفكیك شدند، دیگر نتوانستم این همكاری را در رادیو دنبال كنم و امروز حسرت آن روزهای خوب در رادیو را میخورم.

 

بیوگرافی بهاره رهنما تصاویر جدید بهاره رهنما , لیلا حاتمی بیوگرافی تصاویر جدید او در جشنواره کن , بیوگرافی و تصاویر احسان خواجه امیری

  رضا رشیدپور


چطور با رضا آشنا شدید؟
مهرپاك: در رادیو برنامه‌ای را اجرا می‌‌كردم به نام جوان ایرانی، دو نفر از همكاران آقا، دیگر نتوانستند با ما همكاری كنند، تهیه‌كننده و مدیر گروه به دنبال یك مجری بودند و من استرس داشتم كه حالا قرار است با چه كسی برنامه اجرا كنم و آیا از نظر فكری و تیپ كاری با هم تفاهم داریم و...
تا این كه خبر آوردند آقایی كه دو سال پیش برنامه شب ایرانی را اجرا می‌‌كرده انتخاب شد و چون بیننده آن برنامه بودم، به خوبی حضور ذهن داشتم.
اولین روز برخوردمان را خوب به یاد دارم؛ رضا سر تا پا خاكی بود، چون آن زمان در بخش عمرانی فرودگاه امام خمینی(ره) مشغول به كار بود، سه سال بعد از آن روز ایشان به خواستگاری من آمد.

 

دوران كودكی را چطور سپری كردید با شیطنت یا آرامش؟
رشید‌پور: هر وقت صحبت از كودكی می‌‌شود به یاد شش سالگی و پس از آن می‌‌افتم چون پیش از آن را به یاد ندارم، خیلی آرام و ساكت بودم تا جایی‌كه اطرافیان برخی اوقات فكر می‌‌كردند زنده نیستم... (با خنده)

 

مهرپاك: من معتقدم هر یك از ما به دوران كودكی خود برمی‌گردیم... رضا شاید جلوی دوربین آدم پرشور و نشاط و پرتحركی باشد، اما در واقع آدم بسیار آرام و درونگرایی است. همه به من می‌گویند با این همسر شوخ‌طبع و پر سر و صدا هیچ‌وقت حوصله‌ات سر نمی‌‌رود، در صورتی‌كه باور كنید همیشه به رضا گله می‌‌كنم كه چرا اینقدر كم حرف و ساكت است.

 

بیوگرافی فریدون آسرایی همراه با تصاویر , مرتضی احمدی، بیوگرافی و تصاویر مرتضی احمدی , بیوگرافی خواننده محبوب بنیامین بهادری تصاویر

  رضا رشیدپور

 

بزرگ‌ترین شیطنتی كه كردید؟
رشید‌پور: بر خلاف دوران كودكی از زمانی‌كه وارد دبیرستان شدم، شیطنت‌های زیادی انجام می‌‌دادم، به طور مثال در كلاس را از جا در آوردن، با پیچ‌گوشتی میزها را باز كردن یا این كه تخته را جابه‌جا كردن، ولی چون خیلی درس‌خوان بودم هیچكس حرفی نمی‌‌زد، اما جالب‌ترین شیطنت در همان دوران اتفاق افتاد؛ در مسیر مدرسه‌ یك كتاب‌فروشی بود كه در زیرزمین قرار داشت و همیشه شلوغ بود و من هر روز می‌‌رفتم كنتور برق را می‌‌زدم و در می‌‌رفتم و تمام لامپ‌های آنجا خاموش می‌‌شد، جالب این‌كه یك بار فروشنده به من گفت:
نمی‌دانم چرا هر روز سر یك ساعت برق‌های اینجا می‌‌رود! بنده خدا نفهمیده بود این شاهكار را هر روز خود من انجام می‌‌دهم.


بدترین نمره‌ای كه گرفتید؟
رشید‌پور: سال سوم ابتدایی از دیكته با دوازده غلط، هشت شدم.
مهرپاك: من سال چهارم ابتدایی تجدید آوردم، چون متولد خرداد ماه هستم، روز تولدم همیشه هم ‌زمان بود با امتحانات و آن زمان از امتحان بعد از جشن تولدم نتوانستم نمره قبولی بگیرم.

 

گردآوری : بخش فرهنگ و هنر پادشا

 

منابع :

fa.wikipedia.org

خانواده سبز

persianv.com


ویدیو : بیوگرافی رضا رشیدپور (+تصاویر)