بیش فعالی جنسی در مردان چیست؟ : بیش فعالی جنسی یک بیماری بسیار آزار دهنده برای ...


بیش فعالی جنسی یک بیماری بسیار آزار دهنده برای خود فرد و فامیل وی و جامعه محسوب می شود و اگر به درستی با آن برخورد و درمان نشود سبب مشکلات عدیده می گردد. وب سایت نی‌نی بان: بیش فعالی جنسی عبارت از تمایل و احساس نیاز مرضی به برقراری رابطه جنسی می باشد، طوریکه این بیماران مثلا تا ۲۰-۱۵ بار رابطه جنسی در روز ارضاء جنسی پیدا نمی کنند. این حالت را که یک بیماری است نباید با میل جنسی زیاد اشتباه کرد.

بیش فعالی جنسی در مردان چیست؟

ناتوانی جنسی در مردان چیست , علت عدم نعوظ و مشکلات جنسی‌ در مردان جوان چیست ؟ , بیش فعالی جنسی چیست؟

بیش فعالی جنسی عبارت از تمایل و احساس نیاز مرضی به برقراری رابطه جنسی می باشد، طوریکه این بیماران مثلا تا ۲۰-۱۵ بار رابطه جنسی در روز ارضاء جنسی پیدا نمی کنند. این حالت را که یک بیماری است نباید با میل جنسی زیاد اشتباه کرد. ممکن است یک مرد در روز ۳ بار رابطه زناشویی داشته باشد که با آن نیازهایش برطرف می شود و این حالت مرضی نیست. آمار دقیقی در مورد میزان شیوع این بیماری وجود ندارد. در یک بررسی میزان شیوع این بیماری را ۳ درصد مردان گزارش کرده اند که اگر درست باشد رقم قابل ملاحظه ای است. روانشناسان و روانپرشکان این بیماری را یک اختلال رفتاری محسوب می کنند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



اگر قصد بارداری دارید این اصول را رعایت کنید

رایج ترین سوالات جنسی مردان چیست ؟ , شایع ترین مشکلات جنسی در مردان چیست ؟ , چگونه میل جنسی مردان را تحریک کنیم

آیا شما به عنوان یک خانم در حال برنامه ریزی و تلاش برای به دنیا آوردن فرزند هستید؟ آیا ایده هایی که در مورد باردار شدن و روند زایمان طبیعی به نظرتان می رسد، برای شما و همسرتان دلهره آور است؟ شما درباره آنچه که باید قبل از بارداری خود انجام دهید، اطلاعات کافی دارید؟ شما هم جزء مادرانی هستید که تا به حال در مورد باردار شدن خود اشتباهاتی کرده اید؟ این اشتباهات کدام ها بودند؟ اگر شما به عنوان یک زن تصمیم دارید تا به زودی باردار شوید و نمی توانید به سوالات مربوط به این دوران حساس پاسخ دهید، حتما مقاله زیر را که در مورد بررسی نکات مهم برای باردار شدن زنان است، را مطالعه کنید.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



بهترین برنامه غذایی برای زنان باردار

ناتوانی جنسی مردان , بیش فعالی چیست , افزایش میل جنسی مردان

«خیلی خوش‌شانس هستید که باردار شده‌اید چون می‌توانید از همه چیز و هر چه می‌خواهید و در هر زمان که دوست دارید، بخورید.» مطمئنا شما هم مانند این جملات را زیاد شنیده‌اید. اما بهتر است بیش از میزان توصیه شده برای دوران بارداری که ۳۰۰ کالری در روز است، غذا نخورید و بدانید که دیوانه‌وار غذا خوردن روش مناسبی برای رژیم غذایی دوران بارداری نیست.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



ارگاسم زنان، هدف رابطه جنسی

افزایش میل جنسی در مردان , درمان ناتوانی جنسی مردان , علت تکرر ادرار در مردان چیست

علاوه بر تولید مثل، لذت بردن نیز هدف رابطه جنسی است. مطالعات نشان می‌دهند، اکثر زنان واقعا از رابطه جنسی لذت نمی‌برند و یا به ندرت به ارگاسم می‌رسند. احتمالا دلیل به ارگاسم نرسیدن این است که واقعا نمی‌دانند چگونه این موضوع قابل دست یافتن است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



آروغ زدن نوزاد، چرا ضروریه؟


رابطه جنسی مردان قبل از ورزش , مشکلات جنسی در مردان , کاهش میل جنسی در مردان

تغذیه یک نوزاد با شیر مادر و یا شیر خشک احتیاج به تجربه های زیادی دارد که عنوان آروغ زدن یک بخش ضروری و مهم از تغذیه نوزاد با شیر مادر و یا شیر خشک می باشد. راه های مختلفی برای اینکه این کار انجام شود وجود دارد. آروغ زدن نوزاد یک کار ضروری پس از هر بار تغذیه نوزاد با شیر مادر و یا شیر خشک است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو : بیش فعالی جنسی در مردان چیست؟