بهترین بازی های رایگان سبک رانندگی : تعداد زیادی از بازی های سبک رانندگی برای ...


تعداد زیادی از بازی های سبک رانندگی برای سیستم عامل های اندروید و iOS منتشر شده اند و به دلیل تقاضای گسترده ای که همچنان برای این بازی ها وجود دارد هر سال هم عنوان های جدیدتری به این بازی ها اضافه می شوند. اگر دنبال 6 بازی مجانی که در این ژانر میان بهترین ها قرار دارند می گردید بد نیست به این لیست نگاهی بیندازید. دیجی کالا مگ: تعداد زیادی از بازی های سبک رانندگی برای سیستم عامل های اندروید و iOS منتشر شده اند و به دلیل تقاضای گسترده ای که همچنان برای این بازی ها وجود دارد هر سال هم عنوان های جدیدتری به این بازی ها اضافه می  شوند. اگر دنبال 6 بازی مجانی که در این ژانر میان بهترین ها قرار دارند می گردید بد نیست به این لیست نگاهی بیندازید.

1) Asphalt Nitro

این بازی در حال حاضر صرفا برای اندروید عرضه شده اما احتمال دارد به زودی برای سیستم عامل iOS هم عرضه شود. این بازی از شما حجم کمی می گیرد (حدود 28 مگابایت) اما این حجم کم به معنی کیفیت پایین بازی نیست. این بازی را می توانید از اینجا دانلود کنید.

بهترین سایت افزایش بازدید رایگان , بهترین بازی های اندروید , دانلود رایگان بهترین فیلم های 2016



2) Drag Racing Classic 2

از فورد موستانگ کلاسیک گرفته تا یک بی ام و آخرین مدل؛ می توانید با طیف وسیعی از ماشین ها رانندگی کنید. با قابلیت بازی آنلاین این اپلیکیشن هم می شود با دوستان تان یا افراد ناشناس در سراسر جهان رقابت کنید. بازی را برای اندروید از اینجا و برای iOS از اینجا دانلود کنید.

بهترین آنتی ویروس رایگان , بهترین بازی های ps4 , دانلود بهترین بازی های اندروید



3) Jet Car Stunts 2

این بازی که در ادامه قسمت 1 عرضه شده کمی با بازی های معمولی سبک رانندگی متفاوت است و تسلط بر آن هم برای تان بیشتر طول می کشد. با ماشین های بسیار پرسرعت در یک مسیر تخیلی پر از پرش و فرود آمدن سر و کار خواهید داشت. این بازی هم برای اندروید قابل دانلود است و هم برای iOS عرضه شده.

بهترین بازی 2016 , بهترین بازی سال 2016 , بهترین بازی های 2016



4) Racing in Car

همانطور که از اسم بازی معلوم است زاویه دید شما در این بازی از درون ماشینی است که سوارش شده اید. شبیه زندگی واقعی در محیطی که به واقعیت نزدیک است رانندگی کنید و لذت ببرید. بازی را برای اندروید از اینجا و برای iOS هم از اینجا دانلود کنید.

بهترین بازی کامپیوتری , بهترین بازی های کامپیوتری , بهترین بازی های کامپیوتر



5)  Splash Cars

این بازی یک وجه جدید به بازی های سبک رانندگی افزوده و آن هم رنگ است. تا وقتی بنزین دارید باید خیابان ها را رنگ کنید و مراقب هم باشید گیر پلیس نیفتید. بازی برای اندروید عرضه شده و برای iOS هم از اینجا قابل دانلود است.

بهترین بازی های کامپیوتری 2016 , بهترین بازی های اکشن کامپیوتر , بهترین انتی ویروس رایگان



6)  Traffic Rider

پشت یک موتورسیکلت بنشینید و در ترافیک بی انتهای اتوبان ها رانندگی کنید. از ماشین های دیگر سبقت بگیرید و با به دست آوردن پول موتورتان را بروز کنید. بازی را برای اندروید از اینجا و برای iOS از اینجا دانلود کنید.

بهترین بازی 2013 , بهترین بازی های pc , بهترین بازی ماشین برای کامپیوتر


ویدیو : بهترین بازی های رایگان سبک رانندگی