بنیتس: بازی دشواری مقابل PSG داریم : سرمربی رئال‌مادرید پاسخ انتقاداتی که این ...


سرمربی رئال‌مادرید پاسخ انتقاداتی که این روزها نسبت به مهاجم پرتغالی‌اش مطرح است را داد. خبرگزاری تسنیم: رافائل بنیتس در آستانه دیدار امشب (سه‌شنبه) تیمش مقابل پاری‌سن‌ژرمن در دور برگشت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که رقابتی برای تصاحب صدر جدول رده‌بندی گروه A است، گفت: تیم کاری را می‌کند که من می‌خواهم و هنوز جای پیشرفت دارد. عملکرد خیلی خوبی در بازی رفت مقابل پاری‌سن‌ژرمن در پاریس داشتیم. PSG سال به سال در حال پیشرفت است و می‌‎دانیم که این بازی خیلی دشواری است. این بازی فرصتی برای رئال است تا پیشرفت خود را به همگان نشان دهد.

وی افزود: باید با ارائه بازی خوب روی کار خود تمرکز و با کسب سه امتیاز صعودمان به دور بعد را قطعی کنیم. رونالدو و ابراهیموویچ هم دو بازیکن فوق‌العاده هستند. من می‌دانم که کریستیانو قادر به ارائه چه چیزهایی برای رئال‌مادرید است و در مقابل می‌توانم تصور کنم که زلاتان نیز توانایی ارائه چیزهای مشابهی را برای پاری‌سن‌ژرمن دارد. PSG قطعاً جزو بهترین تیم‌های اروپاست.

سرمربی رئال‌مادرید در ادامه با اشاره به وضعیت مهاجم فرانسوی تیمش اظهار داشت: بنزما طبق برنامه ریکاوری می‌کند. البته او در این بازی در ترکیب رئال‌ نخواهد بود چون آماده بازی در چنین سطحی نیست. کریم در حال بهبودی است ولی این بازی مهمی است که فشار بالایی روی بازیکنان خواهد بود، از این روز در مورد استفاده از او ریسک نخواهیم کرد.

بنیتس عنوان کرد: تمامی بازیکنان ما عالی تمرین و بازی کرده‌اند. خسه به احتمال فراوان فردا نسبت به گرث بیل شانس بیشتری برای بازی کردن دارد. خامس هم حالا وضعیت بهتری دارد و در لیست ما قرار دارد. برای اینکه برداشت اشتباهی نشود بگذارید واضح بگویم که خامس برای مدت نسبتاً طولانی است که ریکاوری می‌کند و در شرایط بازی نبوده است. او مشتاق بازی کردن است ولی این بدین معنا نیست که رودریگس برای این بازی در ترکیب اصلی خواهد بود. اگر تیم ملی کلمبیا هم از او برای حضور در اردوی این تیم دعوت کند، تنها امیدوارم که او با گلزنی در تیم ملی کشورش به مادرید بازگردد.

سرمربی پیشین تیم‌های لیورپول و چلسی در خصوص اینکه گفته می‌شود رونالدو باانرژی بازی نمی‌کند و به نظر زود خسته می‌شود، گفت: کریس همان بازیکن اول فصل است و این را آمار به ما می‌گوید. او حتی در نیمه دوم بازی با لاس‌پالماس دوندگی بیشتری داست. در هر صورت ما نمی‌توانیم جلوی طرز فکر و احساس مردم را بگیریم.

وی در پایان در مورد شرایط دروازه‌بان کاستاریکایی خود گفت: کیلور ناواس برای بازی آماده است. من با او صحبت کردم و بازیکنان دیگر هم گفتند که کیلور آماده بازی است. از این رو مشکلی وجود ندارد.


ویدیو : بنیتس: بازی دشواری مقابل PSG داریم