بمب استقلالی‌ها منتظر اشاره وزیر ورزش : باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات ...


باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات شروع طوفانی داشته و با جذب بختیار رحمانی، وریا غفوری و فرشید باقری موفق شده بهترین عملکرد را تا بدین جای کار داشته باشد. نسیم: باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات شروع طوفانی داشته است و با جذب بختیار رحمانی، ووریا غفوری و فرشید باقری موفق شده بهترین عملکرد را تا بدین جای کار داشته باشد اما در اتفاقی عجیب از سوی وزارت ورزش و جوانان به این باشگاه ابلاغ شده است که آنها تا تایید نهایی محمود گودرزی حق ندارند با بازیکن جدیدی قراردادی امضا کنند.

در این بین گفته می‌شود استقلال با 2 بازیکن ملی‌پوش به توافق نهایی رسیده است ولی با توجه به این که گودرزی فعلا دستور توقف نقل و انتقالات را به باشگاه داده است، جذب این بازیکنان در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. با وجود این که استقلال تا بدین جای کار موفق شده 3 بازیکن جذب کند، با این حال این تیم هنوز هم در پست‌های مختلف نیاز به جذب بازیکن دارد و مشخص نیست وزیر ورزش و جوانان چرا در این برهه مهم چنین تصمیم عجیبی گرفته است. شنیده‌ها حاکی از آن است که چون استقلال در فصل نقل و انتقالات برخلاف پرسپولیس عملکرد خوبی داشته است گودرزی از آبی‌ها درخواست کرده است که با توقف فعالیت خود کاری کنند که توازن بین دو تیم برقرار شود.

اما بازیکنان مورد نظر استقلال که فعلا اجازه عقد قرارداد پیدا نکرده اند چه کسانی هستند؟ گفته می‌شود استقلال موفق شده است با وحید امیری و پژمان منتظری به توافق نهایی برسد و تنها در صورت تایید نهایی گودرزی آنها برای فصل بعد پیراهن آبی استقلال را برتن خواهند کرد. در این بین این 2 بازیکن مشتریان زیادی از باشگاه‌های دیگر دارند و در صورتی که ظرف چند روز آینده اجازه جذب آنها صادر نشود احتمال دارد ضربات جبران ناپذیری به استقلال و هوادارانش بخورد.

استقلال در فصل گذشته نمایش خوبی نداشت و هواداران این تیم انتظار دارند تغییرات زیادی در ترکیب این تیم ایجاد شود ولی فعلا تصمیم عجیب وزارت ورزش فعالیت‌های این تیم را در فصل نقل و انتقالات مختل کرده است. گفته می‌شود آبی‌ها مشغول رایزنی هستند تا هر طور شده بتوانند مجوز جذب بازیکن را بگیرند تا این تیم حضور قدرتمندی در لیگ شانزدهم داشته باشد.


ویدیو : بمب استقلالی‌ها منتظر اشاره وزیر ورزش