«بل وا پالین» نویسنده پرفروش درگذشت :         «بلوا پالین» (Belva)، نویسنده ...



 

  درگذشت الوین تافلر نویسنده و پیشگوی معروف آمریکایی , نویسنده , پرفروش ترین فیلم های ایرانی

 

 

«بلوا پالین» (Belva)، نویسنده آمریكایی با بیش از 20 کتاب پرفروش، در 95 سالگی درگذشت.آسوشییتد پرس نوشت: پالین که رمان های حماسی اش با موضوع خانواده و بخشایش، معروف بوده، هرگز در زندگی اش کامپیوتر نداشته و رمان های خود را با دست می نوشته است. او درحالی که در سال های جوانی برای مجلات زنانه داستان های کوتاه می نوشت، قلم را زمین گذاشت و در عوض روی بزرگ کردن سه بچه اش متمرکز شد. او زمانی که مادر بزرگ شد، نویسندگی را بار دیگر از سر گرفت.

 

اولین رمان پالین به نام «همیشه سبز» در سال 1978 منتشر شد. داستان طولانی این رمان درباره یک دختر جوان لهستانی است که زندگی نکبت بار در یک روستا در لهستان را با زندگی در حلبی آبادهای پرازدحام نیویورک، عوض می کند. این رمان بیش از 40 هفته در فهرست پرفروشترین های روزنامه نیویورک تایمز قرار داشت و یک سریال کوتاه تلویزیونی هم براساس آن ساخته شد.

پالین اندکی پیش از مرگش، نوشتن دنباله ای بر رمان «همیشه سبز» را به پایان رسانده بود که در ماه فوریه منتشر خواهد شد. این نویسنده پیش از این بعضی از شخصیت های «همیشه سبز» را در سه رمان دیگرش؛ یعنی، «فنجان طلا»، «زلم زیمبو»، و «برداشت»، احیا کرده بود.

در زمان مرگ او، بیش از 28 میلیون نسخه از کتاب هایش چاپ شده بود. پالین که اهل شهر نیویورک بود، یک تک فرزند بود که در زمان نوجوانی شعر می نوشت و از دانشگاه «بارنارد» لیسانس تاریخ گرفت.... / خبرگزارى ایلنا


ویدیو : «بل وا پالین» نویسنده پرفروش درگذشت