برنامه‌های تیم ملی فوتسال :از دیدار با روسیه تاحضور در تورنمنت "WAFF" :     براساس ...



 

فوتسال ایران روسیه , بازی فوتسال ایران و روسیه , فوتسال ایران و روسیه

 

براساس اعلام رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتسال ملی پوشان کشورمان تا پیش از حضور در دوازدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا بیش از هشت دیدار دوستانه برگزار کرده و در یک تورنمنت بین المللی به میدان می روند.

عباس ترابیان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: به طور کلی برای تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان یک برنامه یکساله را مدون کرده ایم که شروع این برنامه حضور در تورنمنت "گراندپریکس" برزیل بود. در این مسابقات شاگردان علی صانعی ۶ بازی را مقابل ۶ تیم از بهترین های فوتسال دنیا برگزار کردند.

وی با ابراز رضایت از عملکرد تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات فوتسال جایزه بزرگ برزیل گفت: در این مسابقات چند بازیکن جوان به خوبی محک خوردند و مورد آزمایش قرار گرفتند که عملکرد آنها مورد توجه سرمربی تیم ملی قرار گرفت و این امیدواری وجود دارد که روند فعلی ادامه یابد.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در ادامه خاطر نشان کرد: برنامه بعدی تیم ملی فوتسال کشورمان رویارویی با روسیه، قهرمان مسابقات فوتسال جایزه بزرگ برزیل است. این یک بازی سنگین و فشرده برای ملی پوشان فوتسال ایران است که از آن به بهترین نحو استفاده خواهیم کرد.

ترابیان خاطر نشان کرد: روس ها با دو تیم که شامل تیم ملی و امید فوتسال این کشور می شود به ایران خواهند آمد. این ۲ تیم طی اقامتی که در اصفهان خواهند داشت، دیدارهایی را با تیم های ملی و زیر ۲۱ فوتسال ایران و گیتی پسند اصفهان خواهند داشت. تیم فوتسال ۲۱ سال ایران با هدایت "جوراندیرو" و مصطفی عمادی مقابل تیم روسیه صف آرایی خواهد کرد.

وی در ادامه به تشریح برنامه دیدارهای دوستانه تیم های ملی و امید فوتسال روسیه در اصفهان پرداخت و گفت: روز یکشنبه ۲۲ آبان ماه تیم فوتسال زیر ۲۱ سال کشورمان با امیدهای فوتسال روسیه دیدار می کند و در ساعت ۱۷ همان روز تیم های ملی فوتسال ایران و روسیه مقابل هم قرار می گیرند. روز دوشنبه ۲۳ آبان ماه نیز تیم فوتسال بزرگسالان روسیه با گیتی پسند اصفهان روبه رو می شود و پس از آن تیم های فوتسال امید روسیه و بزرگسالان کشورمان مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال افزود: سه شنبه ۲۴ آبان ماه در آخرین روز اقامت روس ها در اصفهان، تیم فوتسال امید روسیه به مصاف گیتی پسند می رود و در ادامه تیم های ملی کشورمان و روسیه مقابل هم قرار می گیرند. البته احتمال دارد تغییراتی در زمان پخش مسابقات ایجاد شود، چرا که ما برنامه دیدارها را به صداوسیما داده ایم و احتمالا برای پخش زنده بازی ها تغییراتی در زمان پخش آنها ایجاد شود.

ترابیان از سفر تیم ملی فوتسال کرواسی به ایران در آذرماه خبر داد و گفت: در آذرماه تیم ملی کرواسی به ایران می آید تا دو دیدار دوستانه مقابل تیم ملی فوتسال کشورمان داشته باشد. این دو دیدار در تاریخ های ۶ و ۷ آذرماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد. ما در این ماه قرار بود سفری به لبنان هم داشته باشیم که ظاهرا فدراسیون فوتبال لبنان از دیدار تیم ملی فوتسال این کشور با تیم ما صرفنظر کرده است که بدین ترتیب برگزاری این دیدار دوستانه نیز منتفی شد.

وی در ادامه به تشریح برنامه های تیم ملی فوتسال در دی ماه پرداخت و گفت: در دی ماه سال جاری قرار بود در یک تورنمنت دوستانه در کویت شرکت کنیم که هنوز ابعاد برگزاری این مسابقات مشخص نشده، پس نمی توانم با قوت بگویم که در پیکارهای کویت شرکت خواهیم کرد یا خیر. با این وجود طی روزهای ۲۷ تا ۳۰ دی ماه به کرواسی سفر می کنیم تا ۲ دیدار دوستانه مقابل تیم ملی این کشور داشته باشیم.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال با اشاره به سفر تیم ملی فوتسال برزیل به ایران در بهمن ماه سال جاری افزود: طبق برنامه ای که از قبل هماهنگی های لازم برای اجرای آن صورت گرفته است، در بهمن ماه تیم ملی فوتسال برزیل به ایران می آید. برزیل طی اقامتی که در ایران خواهد داشت سه بازی دوستانه را با تیم های ملی فوتسال ایران و فولادماهان خواهد داشت.

براساس اعلام ترابیان تیم ملی فوتسال ایران اسفندماه را استراحت خواهد کرد و در هفته آخر فروردین ماه و یا هفته ابتدایی اردیبهشت ماه در تورنمنت غرب آسیا "WAFF" شرکت می کند. پس از آن تیم ملی فوتسال کشورمان برای شرکت در دوازدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا عازم دوبی امارات می شود. این مسابقات از ۱۲ تا ۲۲ می ۲۰۱۲ (۲۲ اردیبهشت تا اول خردادماه ۱۳۹۱) در کشور امارات برگزار خواهد شد.

ترابیان در خاتمه تصریح کرد: پس از کسب سهمیه حضور در مسابقات جام جهانی که در ماه نوامبر ۲۰۱۲ در تایلند برگزار می شود، برنامه های جامعی را برای حضور در این رقابت ها خواهیم داشت که در آینده ای نزدیک آنها را اعلام خواهیم کرد.... /  گزارش : خبرگزارى مهر


ویدیو : برنامه‌های تیم ملی فوتسال :از دیدار با روسیه تاحضور در تورنمنت "WAFF"