با شیشه‌های خالی دکوری‌ های خلاقانه بسازید! : تا به حال به تزیین شیشه های خالی ...


تا به حال به تزیین شیشه های خالی خود فکر کرده اید؟ و یا ساخت یک دکوری جذاب و مقرون به صرفه با شیشه های خالی و بازیافتی! امروز در چیدانه ایده های منحصر به فردی را در این زمینه در اختیار شما قرار می دهیم با ما همراه باشید. وب‌سایت چیدانه: تا به حال به تزیین شیشه های خالی خود فکر کرده اید؟ و یا ساخت یک دکوری جذاب و مقرون به صرفه با شیشه های خالی و بازیافتی! امروز در چیدانه ایده های منحصر به فردی را در این زمینه در اختیار شما قرار می دهیم با ما همراه باشید.

کنف ها بهترین گزینه برای تزیین شیشه های خالی شما محسوب می شود که به کمک آن ها می توانید به سادگی ظاهر منحصر به فردی به فضای دکوراسیون خود ببخشید، کافی است آن را تهیه کنید و به سلیقه ی خود شیشه هایتان را تزیین کنید.

شیشه عطر خالی , بویشان شیشه عطر خالی , وسایل دکوری خلاقانه



ایده ی کنف ها را می توانید به سادگی با استفاده از کامواهای رنگی هم اعمال کنید و ظاهری منحصر به فرد به بطری ها و ظروف شیشه ای خود ببخشید.

ظروف دکوری شیشه ای , آسان، ارزان و زیبا؛ وسایل دکوری را خودتان بسازید , ربات شیشه شور



ایده ی منحصر به فرد دیگر تبدیل شیشه ها به فلز است! شاید باورتان نشود که به سادگی با استفاده از رنگ های متالیک می توانید بطری های ساده خودتان را تبدیل به ظروف باق فلزی کنید و ظاهری جذاب و متفاوت به آن ها ببخشید!

شیشه , ایده های خلاقانه , تبلیغات خلاقانه



صحبت از رنگ ها که به میان می آید ایده ها جان می گیرند! رنگ سفید مات را رقیق کنید و داخل ظروف شیشه ای خود بریزید کمی مایع را داخل بطری بچرخانید حالا روی یک سطح دستمالی پهن کنید و بطری را برگردانید اجازه دهید بطری شما خشک شود، حالا با استفاده از کنف آن ها را تزیین کنید.

دکمه شیشه ای تلگرام , ساخت دکمه شیشه ای در تلگرام , نمای شیشه ای



شیشه های مربا را فراموش نکنید کافی است به یک خرازی سری بزنید، و یراق و تور و کنف های تزییتی تهیه کنید و شیشه های دور ریختنی خود را تبدیل به یک دکوری شیک و زیبا نمایید.

ایده های خلاقانه پولساز , شهر دکور لوازم دکوری , کارت ویزیت خلاقانه



اگر اهل فن هستید و مهارت در امر شیشه بری دارید می توانید بطری های ساده خود را تبدیل به یک گلدان منحصر به فرد کنید! کافی است همانند تصویر آن را برش دهید و توجه داشته باشید که لبه های آن را حتما صیقل دهید تا به دست شما آسیب نزند.

نقاشی روی شیشه , شیشه گری , ترک اعتیاد شیشه



شیشه های عطر یکی از زیبا ترین شیش ها برای تبدیل شدن به یک دکوری منحصر به فرد هستند می توانید به آن ها جزییات خاصی اضافه کنید و یک دکوری استثنایی خلق کنید، خلاقیت خود را دست کم نگیرید دست به کار شوید و یک دکوری زیبا خلق کنید.

ژله خرده شیشه , لینک شیشه ای تلگرام , تصاویر شیشه ای اسم شما



شیشه های قدیمی کاربرد های منحصر به فرد تری از یک گلدان یا دکوری ساده هم می توانند داشته باشند همه ی این ها بستگی به خلاقیت شما دارد که با کمک آن ها می توانید به سادگی به بطری های قدیمی یک کاربرد منحصر به فرد ببخشید کاربرد خاصی مثل بادزنگ ها! و از آن برای فنگ شویی فضای داخلی خود استفاده نمایید.

کاشی شیشه ای , ایده های خلاقانه کسب و کار , دکوری


ویدیو : با شیشه‌های خالی دکوری‌ های خلاقانه بسازید!